"IQ MARKETING (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000013098
NIP
5251022800
REGON
011778739

Podsumowanie

aktywa
9,1 mln
przychód
37,7 mln
zysk
427 tys.
wartość firmy
28,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WIKTORII WIEDEŃSKIEJ, 17
Kod pocztowy
02-954
Rejestracja
2001-05-24
Rozpoczęcie działalności
1996-04-05
Kapitał zakładowy
368900,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "iq marketing (poland)" osiągnęła 37 688 036 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 37 614 033 zł. Pozostałe przychody to 74 003 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 187 062 zł.
Zysk netto wyniósł 426 971 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -153 591 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 688 036 zł w 2023 roku.
• 33 520 403 zł w 2022 roku.
• 30 728 372 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -82 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 426 971 zł w 2023 roku.
• 58 747 zł w 2022 roku.
• 324 342 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "iq marketing (poland)" wynosi 28 521 460 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 688 218 zł a 94 220 090 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -672 285 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 521 460 zł w 2023 roku.
• 24 046 473 zł w 2022 roku.
• 23 446 697 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "iq marketing (poland)" wyniosła 9 059 213 zł.
a
ktywa trwałe to 362 506 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 696 708 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 059 213 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 250 957 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 808 256 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -425 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 059 213 zł w 2023 roku.
• 7 154 532 zł w 2022 roku.
• 9 821 722 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "iq marketing (poland)" wyniosły 6 808 256 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 059 213 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -104 774 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 808 256 zł w 2023 roku
• 5 201 799 zł w 2022 roku
• 7 603 394 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "iq marketing (poland)" wykazała przychody na poziomie 37 688 036 zł.
Organizacja zarobiła 540 512 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 113 541 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 426 971 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -17 284 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 113 541 zł w 2023 roku
• 31 224 zł w 2022 roku
• 74 847 zł w 2021 roku

Organizacja "iq marketing (poland)" wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lewandowski Łukasz posiada 42 udziałów, które stanowią 42% firmy.
Kowalczyk Michał posiada 23 udziałów, które stanowią 23% firmy.
Starzec Ewa posiada 23 udziałów, które stanowią 23% firmy.
Górczana Iwona posiada 12 udziałów, które stanowią 12% firmy.
Największym udziałowcem od 30.03.2021 jest Lewandowski Łukasz kontrolujący 42% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.07.2011 do 30.03.2021 był Campaspe Consulting Limited kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 07.06.2005 do 15.07.2011 najwięcej udziałów posiadał Ceneurope Marketing Services Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.