IQ MARKETING (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000013098
NIP
5251022800
REGON
011778739

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
8,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
32,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
214 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
23,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WIKTORII WIEDEŃSKIEJ, 17
Kod pocztowy
02-954
Rejestracja
2001-05-24
Rozpoczęcie działalności
1996-04-05
Kapitał zakładowy
368900,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@przeloteria.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
  • Organizacja loterii elektronicznej
  • Udział w losowaniach przy płatnościach przez Przelewy24
  • Nagrody codzienne i tygodniowe, w tym Fiat 500 Dolce Vita
  • Możliwość uzyskania dodatkowych losów przez mikrodonacje
  • Rejestracja udziału od 9 maja do 19 czerwca 2024 roku

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja IQ Marketing (poland) osiągnęła 32 135 275 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 32 098 060 zł. Pozostałe przychody to 37 215 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 31 883 699 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 214 361 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -924 901 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 135 275 zł w 2024 roku.
• 37 688 036 zł w 2023 roku.
• 33 520 403 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -100 867 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 214 361 zł w 2024 roku.
• 426 971 zł w 2023 roku.
• 58 747 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT IQ Marketing (poland) wynosi 297 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA IQ Marketing (poland) wynosi 370 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 124 024 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 296 650 zł w 2024 roku.
• 513 198 zł w 2023 roku.
• 148 226 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 145 986 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 369 967 zł w 2024 roku.
• 575 678 zł w 2023 roku.
• 187 058 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji IQ Marketing (poland) wynosi 23 862 222 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 581 260 zł a 80 338 188 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 241 849 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 862 222 zł w 2024 roku.
• 28 521 460 zł w 2023 roku.
• 24 046 473 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji IQ Marketing (poland) wynosi 0,55%. To oznacza, że firma ma szansę 0,55% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,052% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,55% w 2024 roku.
• 0,37% w 2023 roku.
• 0,64% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
IQ Marketing (poland) charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne IQ Marketing (poland) wyniosły 31 801 411 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów IQ Marketing (poland) wyniosła 8 831 577 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 497 291 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 8 334 287 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 831 577 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 108 347 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 723 230 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -397 661 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 831 577 zł w 2024 roku.
• 9 059 213 zł w 2023 roku.
• 7 154 532 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania IQ Marketing (poland) wyniosły 6 723 230 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 831 577 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -101 953 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 723 230 zł w 2024 roku
• 6 808 256 zł w 2023 roku
• 5 201 799 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2024 roku
• 75% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja IQ Marketing (poland) wykazała przychody na poziomie 32 135 275 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 282 525 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 68 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 214 361 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -21 297 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 68 164 zł w 2024 roku
• 113 541 zł w 2023 roku
• 31 224 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja IQ Marketing (poland) wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lewandowski Łukasz posiada 42 udziałów, które stanowią 42.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kowalczyk Michał posiada 23 udziałów, które stanowią 23.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Starzec Ewa posiada 23 udziałów, które stanowią 23.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Górczana Iwona posiada 12 udziałów, które stanowią 12.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.03.2021 jest Lewandowski Łukasz kontrolujący 42% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.07.2011 do 30.03.2021 był Campaspe Consulting Limited kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 07.06.2005 do 15.07.2011 najwięcej udziałów posiadał Ceneurope Marketing Services Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do IQ MARKETING (POLAND)

Organizacja Numer KRS
1
0000535851
2
0000339847
3
0000100749
4
0000507733
5
0000719982
6
0000089768
7
0000358945
8
0000428439
9
0000031134
10
0000036735
11
0000955349
12
0000251686
13
0000057584
14
0000460156
15
0000206823
16
0000491369
17
0000803777
18
0000306691
19
0000229775
20
0000845987
21
0000677012
22
0000562669
23
0000225547
24
0000588139
25
0000815474
26
0000496522
27
0000653913
28
0000792637
29
0000332555
30
0000952704