AGENCJA WYDAWNICZO - REKLAMOWA "WPROST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000008283
NIP
7790001166
REGON
630528845

Podsumowanie

aktywa
7,4 mln
przychód
14,5 mln
zysk
-2 mln
wartość firmy
12 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 212
Kod pocztowy
02-486
Rejestracja
2001-04-19
Rozpoczęcie działalności
1990-04-23
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja wydawniczo - reklamowa "wprost" osiągnęła 14 454 548 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 397 067 zł. Pozostałe przychody to 57 481 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 432 875 zł.
Strata netto wyniosła 2 035 807 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -2 198 651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 454 548 zł w 2022 roku.
• 12 410 395 zł w 2021 roku.
• 12 087 524 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -561 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 035 807 zł w 2022 roku.
• 2 051 321 zł w 2021 roku.
• 1 273 590 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja wydawniczo - reklamowa "wprost" wynosi 11 963 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 36 136 370 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 505 554 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 963 894 zł w 2022 roku.
• 21 683 265 zł w 2021 roku.
• 19 818 603 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja wydawniczo - reklamowa "wprost" wyniosła 7 410 644 zł.
a
ktywa trwałe to 455 218 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 955 426 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 410 644 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 103 371 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 307 273 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 237 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 410 644 zł w 2022 roku.
• 8 288 349 zł w 2021 roku.
• 12 011 911 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -66%.
Marża operacyjna wyniosła -14%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja wydawniczo - reklamowa "wprost" wyniosły 4 307 273 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 410 644 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -672 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 307 273 zł w 2022 roku
• 1 349 170 zł w 2021 roku
• 3 124 054 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja wydawniczo - reklamowa "wprost" wykazała przychody na poziomie 14 454 548 zł.
Organizacja zarobiła -1 948 867 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 86 940 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 035 807 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -25 562 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 86 940 zł w 2022 roku
• 112 701 zł w 2021 roku
• 256 894 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja wydawniczo - reklamowa "wprost" wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pmpg Polskie Media posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 06.12.2021 jest Pmpg Polskie Media kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2015 do 06.12.2021 była Pmpg Polskie Media kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 16.02.2012 do 25.11.2015 najwięcej udziałów posiadała Pmpg Polskie Media . Jej udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do AGENCJA WYDAWNICZO - REKLAMOWA "WPROST"

Organizacja Numer KRS
1
0000821287
2
0000839353
3
0000053905
4
0000146968
5
0000035930
6
0000133138
7
0000526691
8
0000054103
9
0000017410
10
0000316953
11
0000859430
12
0000192270
13
0000082430
14
0000045152
15
0000333981
16
0000439722
17
0000037307
18
0000030149
19
0000876165
20
0000057694
21
0000060608
22
0000151026
23
0000438804
24
0000220368
25
0000411505
26
0000384459
27
0000205389
28
0000069968
29
0000750752
30
0000279301