PMPG POLSKIE MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000051017
NIP
5210088831
REGON
010768408

Podsumowanie

aktywa
42,1 mln
przychód
54,4 mln
zysk
2,4 mln
wartość firmy
71,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 212
Kod pocztowy
02-486
Rejestracja
2001-10-09
Rozpoczęcie działalności
1994-10-11
Kapitał zakładowy
62370512,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.pmpg.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pmpg polskie media osiągnęła 54 359 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 47 596 000 zł. Pozostałe przychody to 6 763 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 165 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2 431 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 834 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 359 000 zł w 2023 roku.
• 49 389 000 zł w 2022 roku.
• 41 747 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 191 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 431 000 zł w 2023 roku.
• 4 408 000 zł w 2022 roku.
• 4 160 000 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pmpg polskie media wynosi 71 105 583 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 24 310 000 zł a 135 897 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 724 785 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 105 583 zł w 2023 roku.
• 74 056 250 zł w 2022 roku.
• 65 033 333 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pmpg polskie media wyniosła 42 131 000 zł.
a
ktywa trwałe to 19 133 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 998 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 131 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 523 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 608 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 171 474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 131 000 zł w 2023 roku.
• 40 198 000 zł w 2022 roku.
• 36 827 000 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pmpg polskie media wyniosły 8 608 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 131 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 388 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 608 000 zł w 2023 roku
• 8 867 000 zł w 2022 roku
• 9 411 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pmpg polskie media wykazała przychody na poziomie 54 359 000 zł.
Brak danych

Organizacja Pmpg polskie media wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do PMPG POLSKIE MEDIA