SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Supermarket agencja kreatywna osiągnęła 878 611 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 878 611 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 739 991 zł.
Zysk netto wyniósł 138 621 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 878 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 878 611 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 138 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 138 621 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Supermarket agencja kreatywna wynosi 1 247 939 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
107 715 zł a 2 196 528 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 247 939 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 247 939 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Supermarket agencja kreatywna wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,047% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 78 000
zł.
Koszty operacyjne Supermarket agencja kreatywna wyniosły 726 199
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
78 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 78 000 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Supermarket agencja kreatywna wyniosła 149 449 zł.
a
ktywa obrotowe to 149 449 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 149 449 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 143 621 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5829 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 149 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 149 449 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 93%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Supermarket agencja kreatywna wyniosły 5829 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 149 449 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5829 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Supermarket agencja kreatywna wykazała przychody na poziomie 878 611 zł.
Organizacja zarobiła 152 375 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 754 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 138 621 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 754 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 754 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku