SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO – PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO – DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT – ŁĄCZNIE
Organizacja Marketing ART osiągnęła 276 888 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 274 387 zł. Pozostałe przychody to 2501 zł.
Całkowite koszty wyniosły 224 942 zł.
Zysk netto wyniósł 49 446 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 138 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 276 888 zł w 2024 roku.
• 229 156 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 24 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 49 446 zł w 2024 roku.
• -10 792 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing ART wynosi 415 115 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
32 740 zł a 692 240 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 207 558 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 415 115 zł w 2024 roku.
• 152 771 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing ART wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing ART charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 191 457
zł.
Koszty operacyjne Marketing ART wyniosły 219 608
zł.
Wynagrodzenia stanowią 87%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
95 729 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 191 457 zł w 2024 roku
• 167 878 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
43.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
87% w 2024 roku
•
70% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing ART wyniosła 68 867 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 867 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 867 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 43 653 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 214 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 34 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 867 zł w 2024 roku.
• 45 338 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 113%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing ART wyniosły 25 214 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 867 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 214 zł w 2024 roku
• 51 130 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 113% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing ART wykazała przychody na poziomie 276 888 zł.
Organizacja zarobiła 55 138 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5692 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 49 446 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2846 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5692 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku