Organizacja Bałtyk Trans Spedition osiągnęła 47 026 267 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 218 632 zł. Pozostałe przychody to 807 635 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 396 947 zł.
Zysk netto wyniósł 821 685 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 737 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 47 026 267 zł w 2024 roku.
• 52 056 433 zł w 2023 roku.
• 27 958 052 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -274 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 821 685 zł w 2024 roku.
• 1 611 165 zł w 2023 roku.
• 1 072 084 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bałtyk Trans Spedition wynosi 568 tys. zł.
EBITDA Bałtyk Trans Spedition wynosi 806 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
238 925 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 567 989 zł w
2024 roku.
• 710 871 zł w
2023 roku.
• 1 387 242 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
184 156 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 806 178 zł w
2024 roku.
• 899 868 zł w
2023 roku.
• 1 471 781 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bałtyk Trans Spedition wynosi 38 858 084 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 220 498 zł a 117 565 667 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 392 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 38 858 084 zł w 2024 roku.
• 44 993 182 zł w 2023 roku.
• 25 629 443 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bałtyk Trans Spedition wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,060% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2024 roku.
• 0,32% w 2023 roku.
• 0,39% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Bałtyk Trans Spedition charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 974 263
zł.
Koszty operacyjne Bałtyk Trans Spedition wyniosły 45 650 643
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
724 326 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 974 263 zł w 2024 roku
• 2 818 972 zł w 2023 roku
• 1 294 323 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bałtyk Trans Spedition wyniosła 20 376 349 zł.
a
ktywa trwałe to 4 225 221 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 151 128 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 376 349 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 627 331 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 749 018 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 947 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 376 349 zł w 2024 roku.
• 22 093 716 zł w 2023 roku.
• 21 415 616 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bałtyk Trans Spedition wyniosły 14 749 018 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 376 349 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -897 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 749 018 zł w 2024 roku
• 16 968 070 zł w 2023 roku
• 17 812 407 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2024 roku
• 77% w 2023 roku
• 83% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bałtyk Trans Spedition wykazała przychody na poziomie 47 026 267 zł.
Organizacja zarobiła 989 859 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 168 174 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 821 685 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 56 058 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 168 174 zł w 2024 roku
• 150 060 zł w 2023 roku
• 2906 zł w 2022 roku