SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z JEDNEJ OSOBY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Organizacja Marine cargo logistic osiągnęła 53 474 069 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 53 348 951 zł. Pozostałe przychody to 125 118 zł.
Całkowite koszty wyniosły 52 560 878 zł.
Zysk netto wyniósł 788 073 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 638 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 53 474 069 zł w 2024 roku.
• 19 921 827 zł w 2023 roku.
• 46 861 168 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 126 901 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 788 073 zł w 2024 roku.
• -499 536 zł w 2023 roku.
• 931 692 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marine cargo logistic wynosi 1,05 mln zł.
EBITDA Marine cargo logistic wynosi 1,05 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
164 475 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 051 094 zł w
2024 roku.
• -212 765 zł w
2023 roku.
• 1 567 377 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
163 597 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 051 094 zł w
2024 roku.
• -212 765 zł w
2023 roku.
• 1 567 377 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marine cargo logistic wynosi 39 416 124 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
614 453 zł a 133 685 172 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 630 396 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 416 124 zł w 2024 roku.
• 13 304 616 zł w 2023 roku.
• 35 762 324 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marine cargo logistic wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,048% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2024 roku.
• 2,22% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 992 899
zł.
Koszty operacyjne Marine cargo logistic wyniosły 52 297 857
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
277 790 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 992 899 zł w 2024 roku
• 894 479 zł w 2023 roku
• 759 310 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
4% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marine cargo logistic wyniosła 8 918 507 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 918 507 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 918 507 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 819 270 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 099 237 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 242 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 918 507 zł w 2024 roku.
• 3 199 350 zł w 2023 roku.
• 4 444 675 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 285.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 284.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marine cargo logistic wyniosły 8 099 237 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 918 507 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 115 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 099 237 zł w 2024 roku
• 3 168 153 zł w 2023 roku
• 3 384 972 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2024 roku
• 99% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marine cargo logistic wykazała przychody na poziomie 53 474 069 zł.
Organizacja zarobiła 983 604 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 195 531 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 788 073 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 933 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 195 531 zł w 2024 roku
• 4663 zł w 2023 roku
• 246 631 zł w 2022 roku