Organizacja Customertimes Poland osiągnęła 2 359 704 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 331 572 zł. Pozostałe przychody to 28 133 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 649 560 zł.
Zysk netto wyniósł 682 012 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 786 568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 359 704 zł w 2024 roku.
• 712 095 zł w 2023 roku.
• 151 883 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 228 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 682 012 zł w 2024 roku.
• -540 712 zł w 2023 roku.
• -201 654 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customertimes Poland wynosi 4 301 184 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 548 167 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 433 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 301 184 zł w 2024 roku.
• 474 730 zł w 2023 roku.
• 101 256 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customertimes Poland wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,109% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2024 roku.
• 1,46% w 2023 roku.
• 0,53% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Customertimes Poland charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 198 030
zł.
Koszty operacyjne Customertimes Poland wyniosły 1 587 513
zł.
Wynagrodzenia stanowią 75%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
399 343 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 198 030 zł w 2024 roku
• 696 487 zł w 2023 roku
• 176 982 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
25.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
75% w 2024 roku
•
58% w 2023 roku
•
50% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customertimes Poland wyniosła 166 899 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 8817 zł.
a
ktywa obrotowe to 158 083 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 166 899 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -58 533 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 225 433 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 54 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 166 899 zł w 2024 roku.
• 467 373 zł w 2023 roku.
• 115 451 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 409%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,165%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 160.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -330 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customertimes Poland wyniosły 225 433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 166 899 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 135%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 74 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 225 433 zł w 2024 roku
• 1 207 918 zł w 2023 roku
• 315 284 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 135% w 2024 roku
• 258% w 2023 roku
• 273% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customertimes Poland wykazała przychody na poziomie 2 359 704 zł.
Organizacja zarobiła 690 399 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8387 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 682 012 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2796 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8387 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku