K&C MARKETING PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000935551
NIP
7352901616
REGON
520557912

Podsumowanie

aktywa
40 tys.
przychód
61 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
122 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
FRYDMAN
Adres
UL. DŁUGA, 46
Kod pocztowy
43-435
Rejestracja
2021-11-30
Rozpoczęcie działalności
2021-11-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
marketing-partners.pl
Email
cezary@marketing-partners.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis działalności: K&C Marketing Partners to dynamiczna firma specjalizująca się w szeroko pojętym ...
W skrócie
  • Projektowanie stron internetowych i sklepów online
  • Pozycjonowanie i kampanie Google Ads
  • Strategie i kampanie w social media
  • Doradztwo i konsulting marketingowy
  • Indywidualnie dopasowane usługi marketingowe

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja K&c marketing partners osiągnęła 60 504 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 60 504 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 174 zł.
Zysk netto wyniósł 16 330 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 60 504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 60 504 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 330 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 330 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji K&c marketing partners wynosi 121 652 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 15 997 zł a 228 615 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 121 652 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 121 652 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów K&c marketing partners wyniosła 40 417 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 417 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 40 417 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 330 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 087 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 40 417 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania K&c marketing partners wyniosły 19 087 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 40 417 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 087 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 087 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja K&c marketing partners wykazała przychody na poziomie 60 504 zł.
Organizacja zarobiła 17 945 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1615 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 330 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1615 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1615 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja K&c marketing partners wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gacek Klaudia posiada 45 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Bielas Cezary posiada 45 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Gacek Mateusz posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.