SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Projektowanie stron internetowych i sklepów online
Pozycjonowanie i kampanie Google Ads
Strategie i kampanie w social media
Doradztwo i konsulting marketingowy
Indywidualnie dopasowane usługi marketingowe
K&C Marketing Partners to dynamiczna firma specjalizująca się w szeroko pojętym marketingu cyfrowym. Oferuje kompleksowe usługi, które obejmują tworzenie stron internetowych, kreację sklepów online, pozycjonowanie (SEO), kampanie Google Ads, działania w social media oraz kampanie reklamowe w tych kanałach. Firma kładzie nacisk na unikalne połączenie analitycznego podejścia z estetyką Visual Merchandisingu, co pozwala na tworzenie spójnych i efektywnych strategii marketingowych. To, co wyróżnia K&C Marketing Partners, to ich filozofia działania - firma nie uważa się za typową agencję marketingową. Zamiast tego, dąży do budowania długotrwałych relacji z klientami, wprowadzając innowacyjne i często niekonwencjonalne rozwiązania. K&C Marketing Partners wyróżnia się także podejściem do projektów, które są realizowane w oparciu o twarde dane analityczne, co pozwala na osiąganie znaczących rezultatów biznesowych. Historia działalności obejmuje ponad dekadę doświadczenia w e-commerce oraz marketingu cyfrowym. Pracownicy firmy to eksperci w swoich dziedzinach, którzy łączą praktyczną wiedzę z pasją do marketingu. Ofertę firmy uzupełniają usługi doradcze i konsultingowe z zakresu marketingu i e-commerce, które są dostosowywane indywidualnie do potrzeb każdego klienta.Firma realizuje różnorodne projekty, począwszy od tworzenia identyfikacji wizualnej marki, przez strategię marketingową, aż po realizację zaawansowanych kampanii reklamowych. Wszystkie te działania mają jeden cel: maksymalizację potencjału biznesowego klientów i zapewnienie im sukcesu rynkowego.K&C Marketing Partners stawia na personalizację usług, dzięki czemu każda kampania i każdy projekt są dokładnie dostosowane do specyfiki i potrzeb klienta. Regularnie analizują i optymalizują wyniki, aby efekty były jak najbardziej satysfakcjonujące. W ten sposób pomagają klientom osiągnąć wyższy poziom działalności biznesowej, oferując pełną gamę nowoczesnych narzędzi i rozwiązań marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja K&c Marketing Partners osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7776 zł.
Strata netto wyniosła 7776 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 60 504 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2592 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7776 zł w 2024 roku.
• -6424 zł w 2023 roku.
• 16 330 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji K&c Marketing Partners wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 121 652 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji K&c Marketing Partners wynosi 3,55%. To oznacza, że firma ma szansę 3,55% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,338% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,55% w 2024 roku.
• 3,55% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji K&c Marketing Partners wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,19% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
K&c Marketing Partners charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla K&c Marketing Partners wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 4 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 7 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 4980 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów K&c Marketing Partners wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 632 zł w 2024 roku.
• 27 190 zł w 2023 roku.
• 40 417 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 632 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 19 087 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 810 zł w 2023 roku
• 1615 zł w 2022 roku