INTRO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000929911NIP
6392023653REGON
520343230
Podsumowanie
aktywa
70 tys.
przychód
383 tys.
zysk
30 tys.
wartość firmy
403 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RACIBÓRZ
Adres
UL. ADAMA MICKIEWICZA, 13B
Kod pocztowy
47-400
Rejestracja
2021-11-02
Rozpoczęcie działalności
2021-11-02
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.intropr.pl
Email
biuro@intropr.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WE WSZYSTKICH CZYNNOŚCIACH SADOWYCH I POZASĄDOWYCH SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM W SPRAWACH SKUTKUJĄCYCH ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ BĄDŹ ROZPORZĄDZANIEM PRAWEM O WARTOŚCI POWYŻEJ 200.000,00 ZŁ WYMAGANA JEST WSPÓLNA REPREZENTACJA PREZESA ZARZĄDU I JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRZY CZYNNOŚCIACH INNYCH NIŻ SKUTKUJĄCYCH ZACIĄGNIĘCIEM ZOBOWIAZAŃ BĄDŹ ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM O WARTOŚCI POWYZEJ 200.000,00 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Opis działalności:INTRO Group to uznana agencja public relations, która doskonale zna się na budowaniu...i zarządzaniu wizerunkiem zarówno firm, jak i instytucji. Od ponad 20 lat z sukcesem wspierają swoich klientów w kreowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem. Eksperci INTRO Group specjalizują się w nowoczesnych mediach, tworząc unikalne strategie wizerunkowe. Usługi oferowane przez agencję obejmują kompleksową obsługę projektów marketingowych oraz PR, począwszy od koncepcji, a skończywszy na realizacji. W ramach swojej działalności, INTRO Group zapewnia między innymi strategie wizerunkowe, media relations, zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie treści oraz produkcję filmową. Adam Misa, założyciel i prezes agencji, jest certyfikowanym doradcą Facebooka i specjalistą w zakresie nowoczesnych mediów. Katarzyna Kosałka, dyrektor zarządzający, z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, odpowiada za obszary obsługi klienta, HR oraz wsparcie zarządu. Marta Radziejewska jako specjalista HR zajmuje się rekrutacją i zarządzaniem zasobami ludzkimi, a Lucyna Siwek, specjalista public relations, posiada bogate doświadczenie z pracy w mediach. Oliwia Szymkiewicz, młodszy specjalista content marketingu, zajmuje się poszukiwaniem tematów, prowadzeniem publikacji oraz obsługą klienta.INTRO Group także prowadzi szereg szkoleń, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu PR, marketingu oraz komunikacji w biznesie. Akademia INTRO PR oferuje warsztaty i audyty szkoleniowe, które wspierają rozwój zawodowy specjalistów z różnych branż. Dzięki praktycznej znajomości narzędzi public relations oraz bliskim relacjom z mediami, agencja potrafi skutecznie promować swoich klientów jako ekspertów w swoich dziedzinach. Jeżeli chodzi o media społecznościowe, INTRO Group skutecznie buduje angażujące społeczności ambasadorów marki. Dla firmy kluczowe jest tworzenie treści wysokiej jakości, które oddziałują na świadomość odbiorców. Specjalizują się także w video marketingu, produkując różnorodne materiały filmowe, które wpływają na wizerunek marki.
W skrócie
Kreowanie wizerunku firm i instytucji
Kompleksowa obsługa projektów marketingowych i PR
Strategie wizerunkowe, media relations, tworzenie treści
Zarządzanie mediami społecznościowymi, produkcja filmowa
Szkolenia i warsztaty z zakresu PR i komunikacji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Intro group osiągnęła 383 237 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 383 237 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 353 676 zł.
Zysk netto wyniósł 29 561 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 383 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 383 237 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 29 561 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Intro group wynosi 403 408 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
29 671 zł a 958 093 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 403 408 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 403 408 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Intro group wyniosła 69 590 zł.
a
ktywa obrotowe to 69 590 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 69 590 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 561 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 028 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 69 590 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 74.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Intro group wyniosły 30 028 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 69 590 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 028 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Intro group wykazała przychody na poziomie 383 237 zł.
Organizacja zarobiła 32 412 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2851 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 29 561 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2851 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2851 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku