SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 10 000 ZŁ ORAZ DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 10 000 ZŁ STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH NA KWOTĘ PRZEKRACZAJĄCĄ 10 000 ZŁ STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU I JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ZOBOWIĄZAŃ NIEMAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Reprezentacja i wsparcie branży public relations w Polsce
Promowanie wysokiej jakości obsługi PR
Edukacja członków w zakresie standardów PR
Organizacja konkursu PR Wings
Analizy rynku i projekty wspierające rozwój sektora PR
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to organizacja, której głównym celem jest reprezentacja oraz wsparcie branży public relations w Polsce. SAPR skupia różnorodne podmioty świadczące usługi PR, w tym zarówno duże grupy agencji, jak i małe przedsiębiorstwa, kierując się zasadą otwartości bez względu na ich poziom obrotów czy oferowane usługi. Misją SAPR jest promowanie wysokiej jakości obsługi PR, co obejmuje zarówno stymulowanie rozwoju sektora, jak i zwiększanie konkurencyjności PR w porównaniu z innymi usługami komunikacyjnymi. Organizacja oferuje swoim członkom wsparcie edukacyjne, dostarczając wiedzę na temat najlepszych praktyk oraz standardów w branży PR. SAPR organizuje także konkurs PR Wings, który wyróżnia najciekawsze projekty komunikacyjne, angażując ekspertów jako jurorów. Stowarzyszenie nieustannie rozwija swoje działania, organizując wydarzenia i projektując analizy rynku, co przyczynia się do wzbogacenia oferty dla swoich członków oraz poprawy jakości usług PR w Polsce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Stowarzyszenie Agencji Public Relations osiągnęła 305 351 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 305 349 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 236 097 zł.
Zysk netto wyniósł 69 251 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 145 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 305 351 zł w 2024 roku.
• 159 567 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 69 251 zł w 2024 roku.
• 34 539 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Stowarzyszenie Agencji Public Relations wynosi 69 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
34 712 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 69 251 zł w
2024 roku.
• 34 539 zł w
2023 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie Agencji Public Relations wynosi 591 408 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
110 837 zł a 969 514 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 287 977 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 591 408 zł w 2024 roku.
• 303 431 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie Agencji Public Relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Stowarzyszenie Agencji Public Relations charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Stowarzyszenie Agencji Public Relations wyniosły 236 097
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie Agencji Public Relations wyniosła 200 573 zł.
a
ktywa obrotowe to 200 573 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 200 573 zł.
f
undusz własny to 147 782 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 52 791 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 117 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 200 573 zł w 2024 roku.
• 83 013 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Stowarzyszenie Agencji Public Relations wyniosły 52 791 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 200 573 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 52 791 zł w 2024 roku
• 4481 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2024 roku
• 5% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stowarzyszenie Agencji Public Relations wykazała przychody na poziomie 305 351 zł.
Organizacja zarobiła 69 251 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 69 251 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Stowarzyszenie Agencji Public Relations wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE AGENCJI PUBLIC RELATION