Specjalizacja w marketingu lokalnym dla małych i średnich firm
Usługi obejmujące pozycjonowanie lokalne, wizytówki Google, Google Ads, Meta Ads
Indywidualne podejście do każdego klienta poprzez audyty i analizy potrzeb
Skuteczne kampanie zwiększające widoczność i pozyskujące nowych klientów
Pozytywne opinie oraz potwierdzone osiągnięcia w branży
GRAVITY to firma specjalizująca się w marketingu lokalnym, ukierunkowanym na wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu ich obecności w Internecie. Dzięki szerokiej gamie usług, takich jak pozycjonowanie lokalne, zarządzanie wizytówkami Google oraz kampanie reklamowe w systemach Google Ads i Meta Ads, GRAVITY dąży do zwiększenia widoczności lokalnych biznesów wśród ich potencjalnych klientów. Kluczowym elementem oferty firmy jest indywidualne podejście do klienta – każda współpraca rozpoczyna się od dokładnego audytu biznesu oraz omówienia potrzeb klienta, co pozwala na dobranie optymalnych rozwiązań. W ciągu swojej działalności GRAVITY zbudowała liczne sukcesy, co znajduje odzwierciedlenie w pozytywnych opiniach klientów. Misją firmy jest sprawienie, aby lokalne przedsiębiorstwa mogły z powodzeniem konkurować na rynku, oferując atrakcyjne ceny oraz efektywne strategie marketingowe. Dzięki zrozumieniu specyfiki lokalnego rynku, GRAVITY dostarcza skuteczne narzędzia, umożliwiające małym firmom dotarcie do szerokiego grona klientów przy niższych kosztach inwestycji w marketing.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gravity osiągnęła 1 351 677 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 348 577 zł. Pozostałe przychody to 3100 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 072 509 zł.
Zysk netto wyniósł 276 068 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 450 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 351 677 zł w 2024 roku.
• 324 414 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 92 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 276 068 zł w 2024 roku.
• 62 970 zł w 2023 roku.
• -5033 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gravity wynosi 302 tys. zł.
EBITDA Gravity wynosi 302 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gravity wynosi 2 259 711 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
254 321 zł a 3 864 949 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 753 237 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 259 711 zł w 2024 roku.
• 515 425 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gravity wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Gravity charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 422 923
zł.
Koszty operacyjne Gravity wyniosły 1 046 761
zł.
Wynagrodzenia stanowią 40%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
140 974 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 422 923 zł w 2024 roku
• 110 482 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
40% w 2024 roku
•
43% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gravity wyniosła 384 007 zł.
a
ktywa obrotowe to 384 007 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 384 007 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 339 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 912 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 128 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 384 007 zł w 2024 roku.
• 79 329 zł w 2023 roku.
• 3296 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gravity wyniosły 44 912 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 384 007 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 912 zł w 2024 roku
• 16 301 zł w 2023 roku
• 3329 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2024 roku
• 21% w 2023 roku
• 101% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gravity wykazała przychody na poziomie 1 351 677 zł.
Organizacja zarobiła 304 616 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 276 068 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9516 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 548 zł w 2024 roku
• 6327 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Gravity wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.004%.