AMBIENT MEDIA HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000726440
NIP
8952187582
REGON
369932953

Podsumowanie

aktywa
313 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
-90 tys.
wartość firmy
770 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
SZCZODRE
Adres
UL. TRZEBNICKA, 12
Kod pocztowy
55-095
Rejestracja
2018-04-06
Rozpoczęcie działalności
2018-04-06
Kapitał zakładowy
35000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.ambienthouse.pl
Email
office@ambienthouse.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: Ambient Media House Sp. z o.o. to innowacyjna agencja reklamowa, która wyróżnia się ...
W skrócie
  • Agencja reklamowa łącząca kampanie promocyjne, wydawnictwa i organizację wydarzeń kulturalnych
  • Specjalizacja w ambient marketingu
  • Usługi obejmujące promocje, upominki, filmy promocyjne, festiwale
  • Bogata działalność wydawnicza: płyty, książki, DVD, Blu-ray
  • Łączenie sztuki z biznesem, dostarczanie wartości dodanej i optymalizacja budżetów

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ambient media house osiągnęła 1 080 253 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 080 253 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 170 448 zł.
Strata netto wyniosła 90 195 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 180 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 080 253 zł w 2023 roku.
• 1 329 110 zł w 2022 roku.
• 1 109 890 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -15 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -90 195 zł w 2023 roku.
• 81 831 zł w 2022 roku.
• -12 658 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ambient media house wynosi 770 401 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 700 633 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 128 400 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 770 401 zł w 2023 roku.
• 1 331 275 zł w 2022 roku.
• 796 432 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ambient media house wyniosła 312 709 zł.
a
ktywa trwałe to 4530 zł.
a
ktywa obrotowe to 308 178 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 312 709 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 66 976 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 245 733 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 52 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 312 709 zł w 2023 roku.
• 349 504 zł w 2022 roku.
• 261 440 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -135%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ambient media house wyniosły 245 733 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 312 709 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 245 733 zł w 2023 roku
• 192 333 zł w 2022 roku
• 186 100 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ambient media house wykazała przychody na poziomie 1 080 253 zł.
Organizacja zarobiła -88 611 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1584 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -90 195 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 264 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1584 zł w 2023 roku
• 11 141 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Ambient media house wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Biegasiewicz Marek posiada 490 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Biegasiewicz Błażej posiada 210 udziałów, które stanowią 30% firmy.