BRANDPAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000908348
NIP
6751753051
REGON
389293897

Podsumowanie

aktywa
53 tys.
przychód
97 tys.
zysk
20 tys.
wartość firmy
158 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
OLSZAŃSKA, 7
Kod pocztowy
31-513
Rejestracja
2021-06-24
Rozpoczęcie działalności
2021-06-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
brandpaka.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandpaka osiągnęła 96 772 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 95 885 zł. Pozostałe przychody to 887 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 987 zł.
Zysk netto wyniósł 19 898 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 48 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 96 772 zł w 2022 roku.
• 50 695 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 898 zł w 2022 roku.
• -8606 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandpaka wynosi 157 824 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 13 719 zł a 278 568 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 78 912 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 157 824 zł w 2022 roku.
• 33 797 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandpaka wyniosła 53 193 zł.
a
ktywa obrotowe to 53 193 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 53 193 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 901 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 26 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 53 193 zł w 2022 roku.
• 29 096 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 109%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandpaka wyniosły 34 901 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 53 193 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 901 zł w 2022 roku
• 32 702 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 112% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandpaka wykazała przychody na poziomie 96 772 zł.
Organizacja zarobiła 21 692 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1794 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 897 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1794 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandpaka wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chrapek Filip posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Chrapek Sonia posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.