Rabaty dla stałych klientów i agencji reklamowych.
AFRESH MEDIA SALE to firma specjalizująca się w produkcji i dostarczaniu różnorodnych gadżetów reklamowych, które mają na celu wspieranie działań marketingowych swoich klientów. W ofercie można znaleźć bogaty asortyment akcesoriów, od długopisów, przez torby, po bardziej unikalne przedmioty, które można spersonalizować logo firmy lub innym nadrukiem. Dzięki dużej różnorodności produktów, firma umożliwia firmom skuteczne promowanie swojego wizerunku oraz tworzenie silnych relacji z klientami poprzez spersonalizowane prezenty. AFRESH MEDIA SALE wyróżnia się również atrakcyjnymi cenami, szybką realizacją zamówień i różnorodnymi technikami nadruku, co sprawia, że współpraca z nimi jest korzystna zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i małych firm. Klientom oferowane są indywidualne wyceny oraz doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich gadżetów, co podkreśla ich zaangażowanie w obsługę klienta. Dodatkowo firma proponuje rabaty dla stałych klientów oraz agencji reklamowych, co czyni ich ofertę jeszcze bardziej konkurencyjną.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Afresh Media Sale osiągnęła 6 370 348 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 367 736 zł. Pozostałe przychody to 2612 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 521 428 zł.
Strata netto wyniosła 153 691 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 639 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 370 348 zł w 2024 roku.
• 6 136 124 zł w 2023 roku.
• 5 631 277 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -39 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -153 691 zł w 2024 roku.
• 194 434 zł w 2023 roku.
• -66 998 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Afresh Media Sale wynosi -134 tys. zł.
EBITDA Afresh Media Sale wynosi -14 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Afresh Media Sale wynosi 4 584 831 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 925 871 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 384 517 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 584 831 zł w 2024 roku.
• 5 414 277 zł w 2023 roku.
• 4 154 151 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Afresh Media Sale wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,33% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Afresh Media Sale charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 147 755
zł.
Koszty operacyjne Afresh Media Sale wyniosły 6 501 736
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
116 452 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 147 755 zł w 2024 roku
• 1 240 280 zł w 2023 roku
• 1 275 491 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Afresh Media Sale wyniosła 1 018 895 zł.
a
ktywa trwałe to 131 772 zł.
a
ktywa obrotowe to 887 123 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 018 895 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 450 576 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 568 319 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 018 895 zł w 2024 roku.
• 1 231 493 zł w 2023 roku.
• 1 260 350 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -34%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Afresh Media Sale wyniosły 568 319 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 018 895 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 568 319 zł w 2024 roku
• 503 770 zł w 2023 roku
• 727 062 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2024 roku
• 41% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Afresh Media Sale wykazała przychody na poziomie 6 370 348 zł.
Organizacja zarobiła -145 521 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8170 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -153 691 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2115 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8170 zł w 2024 roku
• 25 056 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku