CORAZ LEPSZY MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000827675
NIP
5252815112
REGON
385524302

Podsumowanie

aktywa
394 tys.
przychód
3,2 mln
zysk
138 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 80
Kod pocztowy
00-175
Rejestracja
2020-02-06
Rozpoczęcie działalności
2020-02-06
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.grupaclf.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Coraz lepszy marketing osiągnęła 3 230 664 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 228 096 zł. Pozostałe przychody to 2568 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 090 435 zł.
Zysk netto wyniósł 137 661 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 076 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 230 664 zł w 2022 roku.
• 2 139 880 zł w 2021 roku.
• 959 512 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 45 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 137 661 zł w 2022 roku.
• 106 661 zł w 2021 roku.
• 39 921 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Coraz lepszy marketing wynosi 2 925 103 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 220 682 zł a 8 076 660 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 975 034 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 925 103 zł w 2022 roku.
• 1 970 668 zł w 2021 roku.
• 836 797 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Coraz lepszy marketing wyniosła 394 062 zł.
a
ktywa obrotowe to 394 062 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 394 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 294 243 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 99 819 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 131 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 394 062 zł w 2022 roku.
• 346 246 zł w 2021 roku.
• 208 096 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Coraz lepszy marketing wyniosły 99 819 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 394 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 99 819 zł w 2022 roku
• 189 665 zł w 2021 roku
• 158 175 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 76% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Coraz lepszy marketing wykazała przychody na poziomie 3 230 664 zł.
Organizacja zarobiła 151 078 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 417 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 137 661 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4472 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 417 zł w 2022 roku
• 11 085 zł w 2021 roku
• 5454 zł w 2020 roku

Organizacja Coraz lepszy marketing wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grupa Coraz Lepsza Firma posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.