Organizacja Coraz lepszy marketing osiągnęła 3 230 664 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 228 096 zł. Pozostałe przychody to 2568 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 090 435 zł.
Zysk netto wyniósł 137 661 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 076 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 230 664 zł w 2022 roku.
• 2 139 880 zł w 2021 roku.
• 959 512 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 45 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 137 661 zł w 2022 roku.
• 106 661 zł w 2021 roku.
• 39 921 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Coraz lepszy marketing wynosi 2 925 103 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
220 682 zł a 8 076 660 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 975 034 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 925 103 zł w 2022 roku.
• 1 970 668 zł w 2021 roku.
• 836 797 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Coraz lepszy marketing wyniosła 394 062 zł.
a
ktywa obrotowe to 394 062 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 394 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 294 243 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 99 819 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 131 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 394 062 zł w 2022 roku.
• 346 246 zł w 2021 roku.
• 208 096 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Coraz lepszy marketing wyniosły 99 819 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 394 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 99 819 zł w 2022 roku
• 189 665 zł w 2021 roku
• 158 175 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 76% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Coraz lepszy marketing wykazała przychody na poziomie 3 230 664 zł.
Organizacja zarobiła 151 078 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 417 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 137 661 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4472 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 417 zł w 2022 roku
• 11 085 zł w 2021 roku
• 5454 zł w 2020 roku