Organizacja GO Fleet osiągnęła 2 220 529 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 220 529 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 020 102 zł.
Zysk netto wyniósł 200 427 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 220 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 220 529 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 200 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 200 427 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT GO Fleet wynosi 247 tys. zł.
EBITDA GO Fleet wynosi 253 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji GO Fleet wynosi 2 436 129 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
154 070 zł a 5 551 322 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 432 379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 436 129 zł w 2021 roku.
• 3750 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji GO Fleet wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,704% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2021 roku.
• 2,54% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji GO Fleet wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
GO Fleet charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla GO Fleet wynosi 57 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 37 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 89 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 37 tys. zł a 89 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2020 a 2021 rokiem. Zmiana wynosi 57 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 57 tys. zł w 2021 roku.
• 0 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 37 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 89 tys. zł w 2021 roku.
• 1 tys. zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 255 293
zł.
Koszty operacyjne GO Fleet wyniosły 1 973 979
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
255 293 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 255 293 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów GO Fleet wyniosła 553 618 zł.
a
ktywa trwałe to 7736 zł.
a
ktywa obrotowe to 545 883 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 553 618 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 205 427 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 348 192 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 548 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 553 618 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania GO Fleet wyniosły 348 192 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 553 618 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 348 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 348 192 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 63 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja GO Fleet wykazała przychody na poziomie 2 220 529 zł.
Organizacja zarobiła 246 250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 45 823 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 200 427 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 45 823 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 45 823 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja GO Fleet wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bajołek Edward
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 16.06.2023 jest
Bajołek Edward
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.08.2021 do 16.06.2023
był Goraj Łukasz
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 17.07.2020 do 31.08.2021 najwięcej udziałów posiadał Goraj Łukasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 95%.