SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES I WICEPREZES ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, W RAZIE JEGO USTANOWIENIA.
Organizacja Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej osiągnęła 2 069 824 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 069 815 zł. Pozostałe przychody to 8 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 120 479 zł.
Strata netto wyniosła 50 664 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 121 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 069 824 zł w 2024 roku.
• 2 801 281 zł w 2023 roku.
• 3 508 903 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -50 664 zł w 2024 roku.
• -120 673 zł w 2023 roku.
• 295 084 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wynosi -31 tys. zł.
EBITDA Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wynosi -12 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
6267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -31 476 zł w
2024 roku.
• -119 138 zł w
2023 roku.
• 295 185 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
3983 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -12 307 zł w
2024 roku.
• -62 537 zł w
2023 roku.
• 338 847 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wynosi 1 379 883 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 174 560 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 77 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 379 883 zł w 2024 roku.
• 1 887 146 zł w 2023 roku.
• 3 629 735 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wynosi 19 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 83 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 83 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
1 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 19 tys. zł w 2024 roku.
• 26 tys. zł w 2023 roku.
• 62 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 83 tys. zł w 2024 roku.
• 112 tys. zł w 2023 roku.
• 140 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 224 492
zł.
Koszty operacyjne Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wyniosły 2 101 291
zł.
Wynagrodzenia stanowią 58%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
88 621 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 224 492 zł w 2024 roku
• 1 507 731 zł w 2023 roku
• 1 458 153 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
58% w 2024 roku
•
52% w 2023 roku
•
45% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wyniosła 297 511 zł.
a
ktywa trwałe to 3564 zł.
a
ktywa obrotowe to 293 947 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 297 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -24 496 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 322 007 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 297 511 zł w 2024 roku.
• 417 882 zł w 2023 roku.
• 583 269 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 207%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wyniosły 322 007 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 297 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 322 007 zł w 2024 roku
• 391 715 zł w 2023 roku
• 436 427 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2024 roku
• 94% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wykazała przychody na poziomie 2 069 824 zł.
Organizacja zarobiła -50 664 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -50 664 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -176 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Gnieźnieńskie Komunikacji Samochodowej wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.