IC MEDIA COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000834200
NIP
6312690609
REGON
385798531

Podsumowanie

aktywa
151 tys.
przychód
75 tys.
zysk
26 tys.
wartość firmy
153 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. ZWYCIĘSTWA, 14
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2020-03-12
Rozpoczęcie działalności
2020-03-12
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.ofertygruntow.pl
Email
piotrek@ofertygruntow.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ic media communications osiągnęła 75 448 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 448 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 726 zł.
Zysk netto wyniósł 25 722 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 25 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 448 zł w 2022 roku.
• 7040 zł w 2021 roku.
• 2 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 722 zł w 2022 roku.
• -76 915 zł w 2021 roku.
• -73 364 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ic media communications wynosi 153 187 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 360 108 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 51 062 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 153 187 zł w 2022 roku.
• 4694 zł w 2021 roku.
• 1 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ic media communications wyniosła 151 343 zł.
a
ktywa trwałe to 28 256 zł.
a
ktywa obrotowe to 123 088 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 151 343 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -114 557 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 265 900 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 151 343 zł w 2022 roku.
• 35 217 zł w 2021 roku.
• 20 163 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ic media communications wyniosły 265 900 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 151 343 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 176%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 265 900 zł w 2022 roku
• 175 495 zł w 2021 roku
• 83 527 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 176% w 2022 roku
• 498% w 2021 roku
• 414% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ic media communications wykazała przychody na poziomie 75 448 zł.
Organizacja zarobiła 25 722 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 722 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ic media communications wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bartkiewicz Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bartkiewicz Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.