Organizacja Inter cars marketing services osiągnęła 339 706 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 339 706 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 035 000 zł.
Zysk netto wyniósł 222 671 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 40 644 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 339 706 000 zł w 2022 roku.
• 98 220 000 zł w 2021 roku.
• 32 055 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 830 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 222 671 000 zł w 2022 roku.
• 47 901 000 zł w 2021 roku.
• -9 863 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Inter cars marketing services wynosi 1 540 825 917 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
423 671 250 zł a 3 117 394 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 099 533 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 540 825 917 zł w 2022 roku.
• 513 752 000 zł w 2021 roku.
• 242 112 250 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Inter cars marketing services wyniosła 635 067 000 zł.
a
ktywa trwałe to 338 873 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 296 194 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 635 067 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 564 895 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 70 172 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8 896 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 635 067 000 zł w 2022 roku.
• 364 727 000 zł w 2021 roku.
• 307 552 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 79%.
Marża netto wyniosła 66%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Inter cars marketing services wyniosły 70 172 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 635 067 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 319 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 70 172 000 zł w 2022 roku
• 22 503 000 zł w 2021 roku
• 13 229 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Inter cars marketing services wykazała przychody na poziomie 339 706 000 zł.
Organizacja zarobiła 269 330 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 46 659 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 222 671 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6 454 600 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 46 659 000 zł w 2022 roku
• 6 035 000 zł w 2021 roku
• 5 731 000 zł w 2020 roku