SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA JEDNOOSOBOWO PRZEZ JEDYNEGO CZŁONKA ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Możliwość zakupu kart fizycznych i elektronicznych
Karty jako prezenty osobiste i motywacyjne dla pracowników
Szybka dostawa i łatwość zakupu
Gift Mall Poland to innowacyjna platforma e-commerce skupiająca się na sprzedaży kart podarunkowych, które mogą być doskonałym prezentem na każdą okazję. Oferta obejmuje zarówno fizyczne, jak i elektroniczne karty, co czyni zakupy wygodnymi i szybkimi. Kluczowym atutem Gift Mall jest szeroki wybór kart podarunkowych z rozmaitych branż, umożliwiających klientom znalezienie idealnego prezentu, niezależnie od preferencji obdarowywanej osoby. Marketplace gromadzi popularne marki i sieci handlowe w jednym miejscu, co ułatwia zakupy i eliminuje konieczność długotrwałego poszukiwania. Gift Mall wyróżnia się także funkcjonalnością kart – mogą one pełnić rolę nie tylko tradycyjnego upominku, ale również posiadają zastosowanie motywacyjne dla pracowników czy formę podziękowań dla partnerów biznesowych. Przez swoją wszechstronność i praktyczność, oferta Gift Mall zdobywa uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i firm szukających efektywnych rozwiązań prezentowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gift mall poland osiągnęła 6 941 759 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 941 759 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 352 795 zł.
Strata netto wyniosła 411 036 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 388 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 941 759 zł w 2024 roku.
• 2 902 047 zł w 2023 roku.
• 1 158 632 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -82 207 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -411 036 zł w 2024 roku.
• -12 316 zł w 2023 roku.
• -2876 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gift mall poland wynosi -397 tys. zł.
EBITDA Gift mall poland wynosi -391 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gift mall poland wynosi 4 627 839 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 17 354 397 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 925 568 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 627 839 zł w 2024 roku.
• 1 934 698 zł w 2023 roku.
• 772 421 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gift mall poland wynosi 1,37%. To oznacza, że firma ma szansę 1,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,262% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,37% w 2024 roku.
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,34% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 136 342
zł.
Koszty operacyjne Gift mall poland wyniosły 7 338 735
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
27 268 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 136 342 zł w 2024 roku
• 12 944 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gift mall poland wyniosła 1 828 891 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 813 891 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 15 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 828 891 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -434 959 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 263 850 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 365 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 828 891 zł w 2024 roku.
• 1 388 427 zł w 2023 roku.
• 893 009 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gift mall poland wyniosły 2 263 850 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 828 891 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 124%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 452 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 263 850 zł w 2024 roku
• 1 412 350 zł w 2023 roku
• 904 617 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 124% w 2024 roku
• 102% w 2023 roku
• 101% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gift mall poland wykazała przychody na poziomie 6 941 759 zł.
Organizacja zarobiła -411 036 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -411 036 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Gift mall poland wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.