BRANDS STREAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000797718
NIP
8992866237
REGON
384050374

Podsumowanie

aktywa
107 tys.
przychód
167 tys.
zysk
27 tys.
wartość firmy
267 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. JESIONOWA, 41
Kod pocztowy
50-504
Rejestracja
2019-08-01
Rozpoczęcie działalności
2019-08-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
brandsit.pl
Email
biuro@brandsit.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brands stream osiągnęła 166 551 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 166 261 zł. Pozostałe przychody to 291 zł.
Całkowite koszty wyniosły 139 311 zł.
Zysk netto wyniósł 26 950 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 55 517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 166 551 zł w 2022 roku.
• 186 858 zł w 2021 roku.
• 401 466 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 26 950 zł w 2022 roku.
• -12 623 zł w 2021 roku.
• 44 250 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands stream wynosi 266 514 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 47 682 zł a 416 378 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 88 838 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 266 514 zł w 2022 roku.
• 152 042 zł w 2021 roku.
• 481 580 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brands stream wyniosła 107 493 zł.
a
ktywa trwałe to 4597 zł.
a
ktywa obrotowe to 102 896 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 107 493 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 63 576 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 917 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 107 493 zł w 2022 roku.
• 77 024 zł w 2021 roku.
• 93 865 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brands stream wyniosły 43 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 107 493 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 917 zł w 2022 roku
• 40 397 zł w 2021 roku
• 44 615 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brands stream wykazała przychody na poziomie 166 551 zł.
Organizacja zarobiła 30 524 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3574 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 26 950 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1191 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3574 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6593 zł w 2020 roku

Organizacja Brands stream wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Martyka Bartosz posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Ciesielska Klaudia posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.