SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI, JEJ REPREZENTOWANIA ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ UPOWAŻNIENI SĄ: 1. DO KWOTY 50.000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ZŁOTYCH - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; 2. POWYŻEJ KWOTY 50.000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ZŁOTYCH - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Usługi związane z eventami korporacyjnymi i integracyjnymi.
Prowadzenie warsztatów kulinarnych pod marką Perfetto.
Indywidualne podejście do każdej marki i wydarzenia.
Doświadczenie w organizacji dużych imprez i konferencji.
Brand Story to agencja eventowa z siedzibą w Warszawie, która specjalizuje się w organizacji wydarzeń dopasowanych do unikalnego DNA marki klientów. Została założona z pasji do gotowania i budowania relacji, co sprawia, że każde wydarzenie jest dla nich nie tylko obowiązkiem, ale także prawdziwą przyjemnością. Agencja oferuje kompleksową obsługę – od etapu pomysłu, przez projekt, aż po realizację wydarzenia, dbając o każdy detal oraz specyfikę marki. Ich oferta obejmuje różnorodne usługi, takie jak organizacja eventów korporacyjnych, employer branding, incentive events oraz warsztatów kulinarnych. Dzięki indywidualnemu podejściu do klientów, Brand Story tworzy niezapomniane doświadczenia, które umożliwiają uczestnikom lepsze poznanie marki i nawiązanie relacji. Przykładem sukcesów agencji jest marka Perfetto, która zdobyła uznanie w branży, organizując warsztaty kulinarne na wysokim poziomie. Współprace z różnymi firmami, od Medtronic po Deloitte, potwierdzają wysoką jakość usług oraz profesjonalizm zespołu Brand Story. Organizacja dąży do tego, aby każde wydarzenie było niepowtarzalne, odzwierciedlające wartości klienta i wymagania rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand Story osiągnęła 1 476 605 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 476 605 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 436 254 zł.
Zysk netto wyniósł 40 351 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 246 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 476 605 zł w 2024 roku.
• 1 666 569 zł w 2023 roku.
• 1 711 065 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6725 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 40 351 zł w 2024 roku.
• 346 441 zł w 2023 roku.
• 334 790 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Story wynosi 51 tys. zł.
EBITDA Brand Story wynosi 51 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Story wynosi 1 826 019 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
403 512 zł a 3 691 513 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 304 337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 826 019 zł w 2024 roku.
• 3 146 757 zł w 2023 roku.
• 2 869 985 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Story wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Story charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 36 516
zł.
Koszty operacyjne Brand Story wyniosły 1 426 042
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6086 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 36 516 zł w 2024 roku
• 73 755 zł w 2023 roku
• 55 632 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Story wyniosła 1 088 263 zł.
a
ktywa trwałe to 500 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 588 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 088 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 906 948 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 181 316 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 181 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 088 263 zł w 2024 roku.
• 1 085 964 zł w 2023 roku.
• 707 740 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Story wyniosły 181 316 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 088 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 219 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 181 316 zł w 2024 roku
• 219 367 zł w 2023 roku
• 187 584 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Story wykazała przychody na poziomie 1 476 605 zł.
Organizacja zarobiła 46 981 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6630 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 40 351 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1105 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6630 zł w 2024 roku
• 36 453 zł w 2023 roku
• 37 000 zł w 2022 roku