BRAND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000793626
NIP
5311706087
REGON
383820976

Podsumowanie

aktywa
15,6 mln
przychód
16,4 mln
zysk
2,3 mln
wartość firmy
28 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
NOWY MODLIN
Adres
UL. MAJOWA, 14
Kod pocztowy
05-180
Rejestracja
2019-07-05
Rozpoczęcie działalności
2019-07-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZETUJĄ ŁACZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand service osiągnęła 16 382 302 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 382 302 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 090 248 zł.
Zysk netto wyniósł 2 292 054 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 095 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 382 302 zł w 2022 roku.
• 16 286 038 zł w 2021 roku.
• 18 358 393 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 573 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 292 054 zł w 2022 roku.
• 2 054 710 zł w 2021 roku.
• 4 941 057 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand service wynosi 28 016 457 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7 926 708 zł a 42 275 777 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 820 278 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 016 457 zł w 2022 roku.
• 25 283 868 zł w 2021 roku.
• 36 669 793 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand service wyniosła 15 552 713 zł.
a
ktywa trwałe to 9 383 988 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 168 725 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 552 713 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 568 944 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 983 769 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 201 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 552 713 zł w 2022 roku.
• 14 012 539 zł w 2021 roku.
• 10 199 567 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand service wyniosły 4 983 769 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 552 713 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 804 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 983 769 zł w 2022 roku
• 5 735 648 zł w 2021 roku
• 3 977 387 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand service wykazała przychody na poziomie 16 382 302 zł.
Organizacja zarobiła 2 292 054 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 292 054 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 489 286 zł w 2021 roku
• 1 161 184 zł w 2020 roku

Organizacja Brand service wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność związana z pakowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sieniakowski Adrian posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Maj Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Maj Paweł (50% udziałów)
• Sieniakowski Adrian (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 05.07.2019 do 08.11.2021 był Maj Paweł kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do BRAND SERVICE

Organizacja Numer KRS
1
0000102430
2
0000510785
3
0000711215
4
0000956460
5
0000909849
6
0000064810
7
0000134205
8
0000593229
9
0000435469
10
0000846944
11
0001015709
12
0000420930
13
0000351960
14
0000786797
15
0000844396
16
0000546517
17
0000985430
18
0000246438
19
0000522542
20
0000739464
21
0000555436
22
0000096291
23
0000440611
24
0000722131
25
0000445597
26
0000784696
27
0000897428
28
0000063926
29
0000056542
30
0000534586