SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZETUJĄ ŁACZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Brand Service osiągnęła 17 841 312 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 820 007 zł. Pozostałe przychody to 21 305 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 309 045 zł.
Zysk netto wyniósł 5 510 962 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 568 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 841 312 zł w 2023 roku.
• 16 382 302 zł w 2022 roku.
• 16 286 038 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 102 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 510 962 zł w 2023 roku.
• 2 292 054 zł w 2022 roku.
• 2 054 710 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Service wynosi 5,73 mln zł.
EBITDA Brand Service wynosi 6,08 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Service wynosi 45 997 985 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
12 059 930 zł a 77 153 467 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 052 528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 997 985 zł w 2023 roku.
• 28 016 457 zł w 2022 roku.
• 25 283 868 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Service wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,185% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 314 214
zł.
Koszty operacyjne Brand Service wyniosły 12 087 569
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
262 843 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 314 214 zł w 2023 roku
• 1 386 002 zł w 2022 roku
• 1 263 153 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Service wyniosła 22 010 206 zł.
a
ktywa trwałe to 13 154 314 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 855 892 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 010 206 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 079 906 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 930 300 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 852 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 010 206 zł w 2023 roku.
• 15 552 713 zł w 2022 roku.
• 14 012 539 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Service wyniosły 5 930 300 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 010 206 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 833 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 930 300 zł w 2023 roku
• 4 983 769 zł w 2022 roku
• 5 735 648 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Service wykazała przychody na poziomie 17 841 312 zł.
Organizacja zarobiła 5 510 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 510 962 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 489 286 zł w 2021 roku