BRAND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000793626NIP
5311706087REGON
383820976
Podsumowanie
aktywa
15,6 mln
przychód
16,4 mln
zysk
2,3 mln
wartość firmy
28 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
NOWY MODLIN
Adres
UL. MAJOWA, 14
Kod pocztowy
05-180
Rejestracja
2019-07-05
Rozpoczęcie działalności
2019-07-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZETUJĄ ŁACZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Brand service osiągnęła 16 382 302 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 382 302 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 090 248 zł.
Zysk netto wyniósł 2 292 054 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 095 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 382 302 zł w 2022 roku.
• 16 286 038 zł w 2021 roku.
• 18 358 393 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 573 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 292 054 zł w 2022 roku.
• 2 054 710 zł w 2021 roku.
• 4 941 057 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand service wynosi 28 016 457 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 926 708 zł a 42 275 777 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 820 278 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 016 457 zł w 2022 roku.
• 25 283 868 zł w 2021 roku.
• 36 669 793 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand service wyniosła 15 552 713 zł.
a
ktywa trwałe to 9 383 988 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 168 725 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 552 713 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 568 944 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 983 769 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 201 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 552 713 zł w 2022 roku.
• 14 012 539 zł w 2021 roku.
• 10 199 567 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand service wyniosły 4 983 769 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 552 713 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 804 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 983 769 zł w 2022 roku
• 5 735 648 zł w 2021 roku
• 3 977 387 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand service wykazała przychody na poziomie 16 382 302 zł.
Organizacja zarobiła 2 292 054 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 292 054 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 489 286 zł w 2021 roku
• 1 161 184 zł w 2020 roku