LOGOS MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000774123
NIP
7532452002
REGON
382677620

Podsumowanie

aktywa
6,2 mln
przychód
10,8 mln
zysk
25 tys.
wartość firmy
7,7 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
NYSA
Adres
UL. PODOLSKA, 18
Kod pocztowy
48-303
Rejestracja
2019-02-27
Rozpoczęcie działalności
2019-02-27
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Logos media osiągnęła 10 818 360 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 709 647 zł. Pozostałe przychody to 108 712 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 684 379 zł.
Zysk netto wyniósł 25 269 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 704 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 818 360 zł w 2022 roku.
• 10 813 866 zł w 2021 roku.
• 5 609 474 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 269 zł w 2022 roku.
• 135 112 zł w 2021 roku.
• 64 135 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Logos media wynosi 7 672 205 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 252 685 zł a 27 045 899 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 918 051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 672 205 zł w 2022 roku.
• 8 089 632 zł w 2021 roku.
• 4 234 797 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Logos media wyniosła 6 146 932 zł.
a
ktywa trwałe to 1 045 601 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 101 331 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 146 932 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 478 521 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 668 411 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 536 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 146 932 zł w 2022 roku.
• 6 577 353 zł w 2021 roku.
• 3 613 718 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Logos media wyniosły 5 668 411 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 146 932 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 417 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 668 411 zł w 2022 roku
• 6 124 100 zł w 2021 roku
• 3 295 577 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 91% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Logos media wykazała przychody na poziomie 10 818 360 zł.
Organizacja zarobiła 57 154 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 31 885 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 269 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 56% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7971 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 31 885 zł w 2022 roku
• 45 565 zł w 2021 roku
• 6621 zł w 2020 roku

Organizacja Logos media wykazała zysk netto większy niż 41% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa obrabiarek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 41% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Marcinkowska Justyna posiada 3800 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Stępniowski Jerzy posiada 200 udziałów, które stanowią 5% firmy.
Największym udziałowcem od 30.03.2020 jest Marcinkowska Justyna kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.02.2019 do 30.03.2020 była Marcinkowska Justyna kontrolująca 95% udziałów.

Podobne organizacje do LOGOS MEDIA