SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z JEDNYM PROKURENTEM.
Organizacja Porr Government Services Poland osiągnęła 15 266 332 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 738 246 zł. Pozostałe przychody to 3 528 086 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 870 092 zł.
Zysk netto wyniósł 868 154 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 544 389 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 266 332 zł w 2023 roku.
• 10 687 845 zł w 2022 roku.
• 8 698 009 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 144 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 868 154 zł w 2023 roku.
• 934 228 zł w 2022 roku.
• 222 276 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Porr Government Services Poland wynosi -2,37 mln zł.
EBITDA Porr Government Services Poland wynosi -2,34 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Porr Government Services Poland wynosi 14 715 993 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 065 821 zł a 38 165 829 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 452 665 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 715 993 zł w 2023 roku.
• 11 276 846 zł w 2022 roku.
• 6 687 775 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Porr Government Services Poland wynosi 0,35%. To oznacza, że firma ma szansę 0,35% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,048% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,35% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,75% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Porr Government Services Poland charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 907 395
zł.
Koszty operacyjne Porr Government Services Poland wyniosły 14 112 501
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
484 566 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 907 395 zł w 2023 roku
• 2 006 986 zł w 2022 roku
• 1 317 274 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
•
16% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Porr Government Services Poland wyniosła 13 252 282 zł.
a
ktywa trwałe to 221 219 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 031 063 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 252 282 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 421 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 831 187 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 208 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 252 282 zł w 2023 roku.
• 4 183 323 zł w 2022 roku.
• 4 161 653 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Porr Government Services Poland wyniosły 11 831 187 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 252 282 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 971 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 831 187 zł w 2023 roku
• 3 630 382 zł w 2022 roku
• 4 542 940 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 109% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Porr Government Services Poland wykazała przychody na poziomie 15 266 332 zł.
Organizacja zarobiła 963 473 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 95 319 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 868 154 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 887 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 95 319 zł w 2023 roku
• 34 997 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Porr Government Services Poland wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Porr
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Porr Government Services Gmbh
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Porr Government Services Gmbh (50% udziałów)
• Porr (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.02.2019 do 08.07.2025:
• Bb Government Services Gmbh (50% udziałów)
• Porr (50% udziałów)
Podobne organizacje do
PORR GOVERNMENT SERVICES POLAND