WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO DO KWOTY 50.000,00 ZŁ. DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI W IMIENIU SPÓŁKI POWYŻWEJ KWOTY 50.000,00 ZŁ WYMAGANA JEST ZGODA WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARĄDU.
Brandkick to butik produkcyjny, który oferuje kompleksowe wsparcie marketingowe dla firm. Specjalizuje się w różnych działaniach, które obejmują content marketing, marketing w mediach społecznościowych oraz kampanie reklamowe w Google Ads i Facebook Ads. Organizacja wyróżnia się elastycznym podejściem do potrzeb klientów, dostosowując usługi do konkretnych wymagań. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zrealizowała szereg projektów, w tym produkcje wideo oraz organizację wydarzeń, co pozwoliło jej zdobyć zaufanie w branży. Wspiera różnorodne marki, od start-upów po lokalne instytucje, poprzez skuteczną promocję ich oferty i budowanie ich rozpoznawalności na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandkick osiągnęła 407 050 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 406 985 zł. Pozostałe przychody to 65 zł.
Całkowite koszty wyniosły 385 165 zł.
Zysk netto wyniósł 21 820 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 67 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 407 050 zł w 2024 roku.
• 441 477 zł w 2023 roku.
• 660 519 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 820 zł w 2024 roku.
• -1346 zł w 2023 roku.
• -6923 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandkick wynosi 382 303 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
23 654 zł a 1 017 626 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 63 717 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 382 303 zł w 2024 roku.
• 301 607 zł w 2023 roku.
• 448 644 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandkick wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 198 748
zł.
Koszty operacyjne Brandkick wyniosły 380 978
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
33 125 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 198 748 zł w 2024 roku
• 210 296 zł w 2023 roku
• 249 041 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2024 roku
•
48% w 2023 roku
•
37% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandkick wyniosła 40 094 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 094 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 40 094 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 539 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8555 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 40 094 zł w 2024 roku.
• 29 622 zł w 2023 roku.
• 101 539 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandkick wyniosły 8555 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 40 094 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8555 zł w 2024 roku
• 19 903 zł w 2023 roku
• 90 474 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 67% w 2023 roku
• 89% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandkick wykazała przychody na poziomie 407 050 zł.
Organizacja zarobiła 23 040 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1220 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 820 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 203 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1220 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 82 zł w 2022 roku
Organizacja Brandkick wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.