STREFA MARKETINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000865851
NIP
8733277285
REGON
387345058

Podsumowanie

aktywa
47 tys.
przychód
284 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
274 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
TARNÓW
Adres
UL. OSIEDLE ZIELONE, 12
Kod pocztowy
33-100
Rejestracja
2020-10-22
Rozpoczęcie działalności
2020-10-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Strefa marketingu osiągnęła 283 503 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 280 523 zł. Pozostałe przychody to 2980 zł.
Całkowite koszty wyniosły 264 644 zł.
Zysk netto wyniósł 15 879 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 94 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 283 503 zł w 2023 roku.
• 199 871 zł w 2022 roku.
• 152 968 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 879 zł w 2023 roku.
• 6836 zł w 2022 roku.
• 911 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Strefa marketingu wynosi 273 988 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 21 469 zł a 708 757 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 91 329 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 273 988 zł w 2023 roku.
• 170 150 zł w 2022 roku.
• 110 056 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Strefa marketingu wyniosła 47 153 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 162 zł.
a
ktywa obrotowe to 46 991 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 153 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 626 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 528 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 153 zł w 2023 roku.
• 21 648 zł w 2022 roku.
• 16 214 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Strefa marketingu wyniosły 18 528 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 153 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 528 zł w 2023 roku
• 8902 zł w 2022 roku
• 10 303 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 41% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Strefa marketingu wykazała przychody na poziomie 283 503 zł.
Organizacja zarobiła 17 997 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2118 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 879 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 706 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2118 zł w 2023 roku
• 1079 zł w 2022 roku
• 172 zł w 2021 roku

Organizacja Strefa marketingu wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kolak Kamil posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Kolak Krystian posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.