SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKLADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA O9ŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: 1. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA 100000 (STU TYSIĘCY ZŁOTYCH) - JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU LUB DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE BĄDŹ JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM; 2. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 100000 ZŁ (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) ORAZ W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja VIP Agencja Reklamy osiągnęła 459 148 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 459 118 zł. Pozostałe przychody to 30 zł.
Całkowite koszty wyniosły 484 743 zł.
Strata netto wyniosła 25 625 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 459 148 zł w 2024 roku.
• 597 838 zł w 2023 roku.
• 636 823 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -25 625 zł w 2024 roku.
• -68 058 zł w 2023 roku.
• -49 714 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT VIP Agencja Reklamy wynosi -21 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
12 819 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -21 383 zł w
2024 roku.
• -60 697 zł w
2023 roku.
• -49 665 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji VIP Agencja Reklamy wynosi 306 099 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 147 871 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 611 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 306 099 zł w 2024 roku.
• 398 558 zł w 2023 roku.
• 424 549 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji VIP Agencja Reklamy wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
VIP Agencja Reklamy charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 117 772
zł.
Koszty operacyjne VIP Agencja Reklamy wyniosły 480 501
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-2705 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 117 772 zł w 2024 roku
• 210 962 zł w 2023 roku
• 196 098 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
32% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów VIP Agencja Reklamy wyniosła 41 733 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 733 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 733 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -132 615 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 174 348 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 733 zł w 2024 roku.
• 42 987 zł w 2023 roku.
• 80 521 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 187.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania VIP Agencja Reklamy wyniosły 174 348 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 733 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 418%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 174 348 zł w 2024 roku
• 149 977 zł w 2023 roku
• 119 452 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 418% w 2024 roku
• 349% w 2023 roku
• 148% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja VIP Agencja Reklamy wykazała przychody na poziomie 459 148 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku