BRANDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000652411
NIP
5842755368
REGON
366070474

Podsumowanie

aktywa
107 tys.
przychód
584 tys.
zysk
47 tys.
wartość firmy
608 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. LĘBORSKA, 3B
Kod pocztowy
80-386
Rejestracja
2016-12-13
Rozpoczęcie działalności
2016-12-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandy osiągnęła 584 393 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 584 393 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 537 120 zł.
Zysk netto wyniósł 47 273 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 70 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 584 393 zł w 2023 roku.
• 828 237 zł w 2022 roku.
• 450 945 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 273 zł w 2023 roku.
• 5159 zł w 2022 roku.
• -18 036 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandy wynosi 608 272 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 29 585 zł a 1 460 983 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 82 689 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 608 272 zł w 2023 roku.
• 572 795 zł w 2022 roku.
• 300 630 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandy wyniosła 107 233 zł.
a
ktywa obrotowe to 107 233 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 107 233 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 447 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 67 786 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 107 233 zł w 2023 roku.
• 117 360 zł w 2022 roku.
• 70 825 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 120%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandy wyniosły 67 786 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 107 233 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 67 786 zł w 2023 roku
• 125 186 zł w 2022 roku
• 83 811 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 107% w 2022 roku
• 118% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandy wykazała przychody na poziomie 584 393 zł.
Organizacja zarobiła 52 178 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4905 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 273 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 123 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4905 zł w 2023 roku
• 580 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brandy wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Śliwicka Marta posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Chudoba Julia posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 28.03.2024 jest Śliwicka Marta kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.02.2024 do 28.03.2024 była Śliwicka Marta kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.12.2016 do 02.02.2024:
• Rosa Maria (50% udziałów)
• Śliwicka Marta (50% udziałów)