DIGITAL UNIVERSITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000752854
NIP
5252761729
REGON
381660468

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
4,1 mln
zysk
251 tys.
wartość firmy
4,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE, 13
Kod pocztowy
00-071
Rejestracja
2018-10-26
Rozpoczęcie działalności
2018-10-26
Kapitał zakładowy
19100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital university osiągnęła 4 068 776 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 065 936 zł. Pozostałe przychody to 2840 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 814 575 zł.
Zysk netto wyniósł 251 361 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 356 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 068 776 zł w 2021 roku.
• 2 270 472 zł w 2020 roku.
• 2 619 662 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 83 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 251 361 zł w 2021 roku.
• 129 597 zł w 2020 roku.
• -848 061 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital university wynosi 4 155 133 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 437 172 zł a 10 171 939 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 385 044 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 155 133 zł w 2021 roku.
• 2 280 686 zł w 2020 roku.
• 1 897 896 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital university wyniosła 1 547 460 zł.
a
ktywa trwałe to 15 833 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 531 627 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 547 460 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 582 897 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 964 564 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 515 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 547 460 zł w 2021 roku.
• 1 110 401 zł w 2020 roku.
• 734 621 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital university wyniosły 964 564 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 547 460 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 321 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 964 564 zł w 2021 roku
• 778 865 zł w 2020 roku
• 532 682 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
• 73% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital university wykazała przychody na poziomie 4 068 776 zł.
Organizacja zarobiła 251 361 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 251 361 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Digital university wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ataraxy Ventures Noga posiada 226 udziałów, które stanowią 59.2% firmy.
Michalska Jowita posiada 117 udziałów, które stanowią 30.6% firmy.
Największym udziałowcem od 23.02.2024 jest Ataraxy Ventures Noga kontrolujący 59% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.05.2022 do 23.02.2024 była Ataraxy Ventures Noga kontrolująca 38% udziałów.
W okresie od 12.11.2019 do 24.05.2022 najwięcej udziałów posiadała Michalska Jowita . Jej udziały w tym czasie wynosiły 60%.