IN CAMPAGNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000619739
NIP
9452194987
REGON
364528800

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
3,6 mln
zysk
326 tys.
wartość firmy
4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. WITKOWICKA, 82
Kod pocztowy
31-242
Rejestracja
2016-05-23
Rozpoczęcie działalności
2016-05-23
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ PROWADZENIA JEJ SPRAW UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ. DO DZIAŁANIA W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA "IN CAMPAGNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" JEST UPRAWNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. NA DZIEŃ ZŁOŻENIA WNIOSKU W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZĄ: -PREZES ZARZĄDU JUSTYNA PODLASKA -WICEPREZES ZARZĄDU ANDREA VALENZIANI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja In campagna osiągnęła 3 556 837 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 532 227 zł. Pozostałe przychody to 24 610 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 205 895 zł.
Zysk netto wyniósł 326 331 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 309 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 556 837 zł w 2022 roku.
• 3 586 068 zł w 2021 roku.
• 2 723 983 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 326 331 zł w 2022 roku.
• 481 244 zł w 2021 roku.
• 281 861 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji In campagna wynosi 3 958 798 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 282 249 zł a 8 892 091 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 437 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 958 798 zł w 2022 roku.
• 4 714 120 zł w 2021 roku.
• 3 192 330 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów In campagna wyniosła 1 247 848 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 247 848 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 247 848 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 376 331 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 871 517 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 108 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 247 848 zł w 2022 roku.
• 1 235 319 zł w 2021 roku.
• 955 792 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania In campagna wyniosły 871 517 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 247 848 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 136 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 871 517 zł w 2022 roku
• 704 075 zł w 2021 roku
• 623 931 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 65% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja In campagna wykazała przychody na poziomie 3 556 837 zł.
Organizacja zarobiła 358 913 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 582 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 326 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6516 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 582 zł w 2022 roku
• 21 683 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja In campagna wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki