SHA CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000731519
NIP
5213826749
REGON
380206069

Podsumowanie

aktywa
207 tys.
przychód
1,6 mln
zysk
35 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 17/19
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2018-05-10
Rozpoczęcie działalności
2018-05-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sha creative osiągnęła 1 545 800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 545 800 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 510 577 zł.
Zysk netto wyniósł 35 223 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 309 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 545 800 zł w 2022 roku.
• 417 674 zł w 2021 roku.
• 336 892 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 223 zł w 2022 roku.
• 8604 zł w 2021 roku.
• 16 994 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sha creative wynosi 1 220 467 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 49 040 zł a 3 864 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 244 093 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 220 467 zł w 2022 roku.
• 335 488 zł w 2021 roku.
• 308 741 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sha creative wyniosła 207 454 zł.
a
ktywa obrotowe to 207 454 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 207 454 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 65 386 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 142 068 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 207 454 zł w 2022 roku.
• 241 352 zł w 2021 roku.
• 167 179 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sha creative wyniosły 142 068 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 207 454 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 414 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 142 068 zł w 2022 roku
• 211 189 zł w 2021 roku
• 145 620 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sha creative wykazała przychody na poziomie 1 545 800 zł.
Organizacja zarobiła 39 391 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4168 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 223 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 834 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4168 zł w 2022 roku
• 565 zł w 2021 roku
• 1446 zł w 2020 roku

Organizacja Sha creative wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pawłowska Hanna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pawłowski Sebastian posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.