Działalność w zakresie marketingu, reklamy i eventów
Produkcja reklam telewizyjnych oraz filmów korporacyjnych
Tworzenie identyfikacji wizualnej oraz projektów graficznych
Realizacja ponad 1000 projektów dla ponad 100 klientów
Zespół złożony z doświadczonych ekspertów branżowych
SHA CREATIVE to agencja kreatywna, która działa w obszarze marketingu, reklamy oraz organizacji eventów. Założona z myślą o wspieraniu klientów w osiąganiu ich celów promocyjnych i komunikacyjnych, agencja zdobyła zaufanie ponad 100 korporacyjnych i instytucjonalnych klientów, realizując przy tym ponad 1000 różnorodnych projektów. Zespół składa się z ekspertów branżowych, którzy stawiają na szczegółowość oraz terminowość, co przyczynia się do dostarczania najwyższej jakości usług. SHA CREATIVE wyróżnia się również otwartością na rozwój oraz kreatywnością, podchodząc do każdego zadania z pozytywnym nastawieniem. Ich oferta obejmuje produkcję filmów reklamowych, animacji, a także kompleksowe projekty graficzne, takie jak identyfikacja wizualna czy materiały promocyjne. Dbałość o klienta i profesjonalizm to kluczowe wartości, które kierują działalnością agencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja SHA Creative osiągnęła 2 141 656 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 141 656 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 937 012 zł.
Zysk netto wyniósł 204 644 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 305 951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 141 656 zł w 2024 roku.
• 1 155 604 zł w 2023 roku.
• 1 545 800 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 204 644 zł w 2024 roku.
• 24 882 zł w 2023 roku.
• 35 223 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT SHA Creative wynosi 245 tys. zł.
EBITDA SHA Creative wynosi 258 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji SHA Creative wynosi 2 467 397 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
221 049 zł a 5 354 141 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 352 485 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 467 397 zł w 2024 roku.
• 937 632 zł w 2023 roku.
• 1 220 467 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji SHA Creative wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,123% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji SHA Creative wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
SHA Creative charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla SHA Creative wynosi 64 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 37 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 95 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 37 tys. zł a 95 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
9 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 64 tys. zł w 2024 roku.
• 23 tys. zł w 2023 roku.
• 27 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 37 tys. zł w 2024 roku.
• 5 tys. zł w 2023 roku.
• 7 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 95 tys. zł w 2024 roku.
• 46 tys. zł w 2023 roku.
• 62 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 476 067
zł.
Koszty operacyjne SHA Creative wyniosły 1 896 418
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
68 010 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 476 067 zł w 2024 roku
• 312 451 zł w 2023 roku
• 390 661 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
28% w 2023 roku
•
26% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów SHA Creative wyniosła 1 179 789 zł.
a
ktywa trwałe to 23 391 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 156 398 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 179 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 294 732 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 885 057 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 168 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 179 789 zł w 2024 roku.
• 210 963 zł w 2023 roku.
• 207 454 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania SHA Creative wyniosły 885 057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 179 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 126 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 885 057 zł w 2024 roku
• 120 694 zł w 2023 roku
• 142 068 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2024 roku
• 57% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja SHA Creative wykazała przychody na poziomie 2 141 656 zł.
Organizacja zarobiła 227 235 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 591 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 204 644 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3227 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 591 zł w 2024 roku
• 3400 zł w 2023 roku
• 4168 zł w 2022 roku