SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Kampanie TV, cyfrowe i w mediach społecznościowych
Bezpośrednia i szczera komunikacja z klientami
Wielomedialne kampanie dla globalnych i lokalnych marek
Współpraca z McDonald's, Pepsi, Nestle, Orange, Mercedes-Benz, IKEA
MUST BE LOUD to kreatywna agencja z siedzibą w Warszawie, która stawia na głośne i dynamiczne podejście do komunikacji. Atmosfera w biurze pełna jest pozytywnej energii, inspirujących rozmów i śmiechu, co sprzyja generowaniu najlepszych pomysłów. Agencja specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych, platform komunikacyjnych oraz kampanii reklamowych w różnych mediach, takich jak TV, cyfrowe, media społecznościowe i aktywacje. Jednym z kluczowych elementów wyróżniających MUST BE LOUD jest ich bezpośrednia i szczera komunikacja z klientami, umożliwiająca szybkie reakcje, elastyczność i dostarczanie głośnych rezultatów. Po latach doświadczeń w czołowych agencjach, zespół oferuje swoje usługi w każdym rodzaju mediów, od telewizji, przez mobilne, cyfrowe, media społecznościowe, aż po eventy, radio i reklamę zewnętrzną.Agencja ma na swoim koncie liczne współprace z globalnymi i lokalnymi markami, takimi jak McDonald's, Pepsi, Łomża Beer, Algida, Hochland, Nestle, Orange, T-Mobile, Tele2, Mercedes-Benz, Renault, Volkswagen, Lotos, LOT Polish Airlines, Henkel, Polfarma, Allegro, Wirtualna Polska, Empik, Biedronka, PZU, PKO BP, Eurobank, Getin Bank, Kaspi Bank (Kazachstan), TBC Bank (Gruzja), Kredobank (Ukraina), IKEA i Black Red White. Wielokrotnie ich prace były nagradzane na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions, Eurobest oraz Effie.Zespół zarządzający agencją składa się z Marty Samsonov, pełniącej rolę Managing Director, oraz Mateusza K książęk, piastującego stanowisko Creative Director. Agencja nieustannie dąży do realizacji kreatywnych projektów na najwyższym poziomie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Must BE Loud osiągnęła 894 929 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 894 929 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 975 727 zł.
Strata netto wyniosła 80 799 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 127 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 894 929 zł w 2024 roku.
• 977 255 zł w 2023 roku.
• 697 435 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -80 799 zł w 2024 roku.
• 113 477 zł w 2023 roku.
• -238 120 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Must BE Loud wynosi -79 tys. zł.
EBITDA Must BE Loud wynosi -79 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Must BE Loud wynosi 814 657 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 237 321 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 116 380 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 814 657 zł w 2024 roku.
• 1 384 048 zł w 2023 roku.
• 658 487 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Must BE Loud wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Must BE Loud charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 452 872
zł.
Koszty operacyjne Must BE Loud wyniosły 973 532
zł.
Wynagrodzenia stanowią 47%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
64 696 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 452 872 zł w 2024 roku
• 476 051 zł w 2023 roku
• 437 243 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
47% w 2024 roku
•
56% w 2023 roku
•
47% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Must BE Loud wyniosła 351 908 zł.
a
ktywa obrotowe to 351 908 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 351 908 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 290 718 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 190 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 351 908 zł w 2024 roku.
• 464 231 zł w 2023 roku.
• 276 817 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Must BE Loud wyniosły 61 190 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 351 908 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 190 zł w 2024 roku
• 92 714 zł w 2023 roku
• 18 777 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Must BE Loud wykazała przychody na poziomie 894 929 zł.
Organizacja zarobiła -80 799 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -80 799 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku