CREATIVE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000728531
NIP
6751644818
REGON
380005610

Podsumowanie

aktywa
813 tys.
przychód
559 tys.
zysk
-960 tys.
wartość firmy
373 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. TYSKA, 12
Kod pocztowy
52-014
Rejestracja
2018-04-19
Rozpoczęcie działalności
2018-04-19
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative media osiągnęła 559 037 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 555 792 zł. Pozostałe przychody to 3245 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 515 384 zł.
Strata netto wyniosła 959 592 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 111 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 559 037 zł w 2022 roku.
• 3 280 065 zł w 2021 roku.
• 4 805 260 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -191 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -959 592 zł w 2022 roku.
• -919 075 zł w 2021 roku.
• -1 077 348 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative media wynosi 372 691 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 397 593 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 74 538 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 372 691 zł w 2022 roku.
• 2 186 710 zł w 2021 roku.
• 4 359 934 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative media wyniosła 812 929 zł.
a
ktywa trwałe to 232 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 580 823 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 812 929 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 569 409 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 382 339 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 162 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 812 929 zł w 2022 roku.
• 2 405 989 zł w 2021 roku.
• 4 204 960 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -118%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła -172%.
Marża netto wyniosła -172%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative media wyniosły 2 382 339 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 812 929 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 293%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 476 468 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 382 339 zł w 2022 roku
• 2 723 161 zł w 2021 roku
• 2 663 056 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 293% w 2022 roku
• 113% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative media wykazała przychody na poziomie 559 037 zł.
Organizacja zarobiła -959 592 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -959 592 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Creative media wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki