MIX BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000716754
NIP
5223112460
REGON
369390570

Podsumowanie

aktywa
2,2 mln
przychód
5,8 mln
zysk
-317 tys.
wartość firmy
3,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ODLEWNICZA, 7
Kod pocztowy
03-231
Rejestracja
2018-01-31
Rozpoczęcie działalności
2018-08-31
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mix brands osiągnęła 5 748 830 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 748 830 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 065 704 zł.
Strata netto wyniosła 316 874 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 149 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 748 830 zł w 2022 roku.
• 4 775 988 zł w 2021 roku.
• 3 525 749 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -63 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -316 874 zł w 2022 roku.
• -329 792 zł w 2021 roku.
• -222 901 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mix brands wynosi 3 832 553 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 14 372 075 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 766 511 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 832 553 zł w 2022 roku.
• 3 183 992 zł w 2021 roku.
• 2 350 500 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mix brands wyniosła 2 224 167 zł.
a
ktywa trwałe to 89 602 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 134 565 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 224 167 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 300 281 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 524 448 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 444 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 224 167 zł w 2022 roku.
• 2 145 209 zł w 2021 roku.
• 2 287 246 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mix brands wyniosły 4 524 448 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 224 167 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 203%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 904 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 524 448 zł w 2022 roku
• 4 128 616 zł w 2021 roku
• 3 940 861 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 203% w 2022 roku
• 192% w 2021 roku
• 172% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mix brands wykazała przychody na poziomie 5 748 830 zł.
Organizacja zarobiła -316 874 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -316 874 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mix brands wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kowalska Natalia posiada 470 udziałów, które stanowią 46.1% firmy.
Gorczyca Marek posiada 438 udziałów, które stanowią 42.9% firmy.
Kaczorek Marcin posiada 112 udziałów, które stanowią 11% firmy.
Największym udziałowcem od 23.01.2020 jest Kowalska Natalia kontrolujący 46% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.02.2018 do 23.01.2020 był Mix Brands Limited kontrolując 98% udziałów.
W okresie od 31.01.2018 do 23.02.2018 najwięcej udziałów posiadał Nogacki Robert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.

Podobne organizacje do MIX BRANDS

Organizacja Numer KRS
1
0000826825
2
0000100511
3
0000728071
4
0000714637
5
0000159771
6
0000230892
7
0000774737
8
0000080008
9
0000253925
10
0000869981
11
0000451943
12
0000009450
13
0000083128
14
0000254568
15
0000051709
16
0000777951
17
0000806332
18
0000362498
19
0000705629
20
0000439575
21
0000250352
22
0000063389
23
0000200208
24
0000651883
25
0000091461
26
0000573994
27
0000001094
28
0000331002
29
0000740002
30
0000523710