Ekspert w zakresie kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych kanałów.
Strategiczne podejście do e-mail marketingu, display advertising oraz marketingu SMS.
Wielostronne wsparcie w działaniach Call Center: umawianie spotkań, badania rynku.
Innowacyjne rozwiązania w obszarze Digital Out-of-Home 3D.
Optymalizacja kampanii reklamowych oparta na precyzyjnych wskaźnikach sukcesu.
MobileB2B to firma marketingowa, która specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych poprzez skuteczne wykorzystanie wielu kanałów komunikacji. Z ich perspektywy komunikacja jest kluczowym elementem budowania relacji zarówno z klientami, jak i w ramach strategii biznesowej. Poprzez szczegółowe doradztwo, MobileB2B pomaga w wyborze odpowiednich metod, które maksymalizują efektywność kampanii reklamowych. W ich ofercie znajdują się różnorodne usługi, takie jak e-mail marketing, display advertising, marketing SMS/MMS oraz kampanie wideo i direct mailing, które są dostosowane do konkretnych grup docelowych, co pozwala na osiągnięcie zamierzonych celów kampanii. Oferują także wsparcie w postaci Call Center, które zajmuje się nie tylko pozyskiwaniem leadów, ale również badaniami rynku, satysfakcji klientów oraz obsługą infolinii. Dzięki innowacyjnym technologiom, jak geotargetowanie czy Digital Out-of-Home 3D, MobileB2B podnosi skuteczność swoich działań reklamowych. Współpraca z MobileB2B to gwarancja precyzyjnego doboru narzędzi oraz stałej optymalizacji kampanii, co stawia ich w czołówce agencji marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mobileb2b osiągnęła 3 844 550 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 757 844 zł. Pozostałe przychody to 86 707 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 040 533 zł.
Strata netto wyniosła 282 689 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 23 036 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 844 550 zł w 2024 roku.
• 5 562 138 zł w 2023 roku.
• 4 498 954 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 48 738 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -282 689 zł w 2024 roku.
• 988 474 zł w 2023 roku.
• 79 008 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mobileb2b wynosi -248 tys. zł.
EBITDA Mobileb2b wynosi -248 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
67 266 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -247 734 zł w
2024 roku.
• 1 161 942 zł w
2023 roku.
• 134 588 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
62 594 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -247 734 zł w
2024 roku.
• 1 174 942 zł w
2023 roku.
• 134 588 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mobileb2b wynosi 3 378 208 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 611 376 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 84 308 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 378 208 zł w 2024 roku.
• 8 689 180 zł w 2023 roku.
• 3 601 172 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Mobileb2b wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mobileb2b wynosi 1,41%. To oznacza, że firma ma szansę 1,41% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,280% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,41% w 2024 roku.
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,41% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mobileb2b charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Mobileb2b wynosi 128 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 380 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 380 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 128 tys. zł w 2024 roku.
• 252 tys. zł w 2023 roku.
• 93 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 167 tys. zł w 2023 roku.
• 16 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 380 tys. zł w 2024 roku.
• 479 tys. zł w 2023 roku.
• 179 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 847 835
zł.
Koszty operacyjne Mobileb2b wyniosły 4 005 578
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 731 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 847 835 zł w 2024 roku
• 679 827 zł w 2023 roku
• 685 437 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mobileb2b wyniosła 3 092 712 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 092 712 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 092 712 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 086 899 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 005 813 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 092 712 zł w 2024 roku.
• 3 527 353 zł w 2023 roku.
• 2 695 937 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1778.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mobileb2b wyniosły 2 005 813 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 092 712 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -19 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 005 813 zł w 2024 roku
• 2 157 765 zł w 2023 roku
• 2 314 823 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2024 roku
• 61% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mobileb2b wykazała przychody na poziomie 3 844 550 zł.
Organizacja zarobiła -282 689 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -282 689 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 96 843 zł w 2023 roku
• 13 058 zł w 2022 roku
Organizacja Mobileb2b wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.06%.