FOOD CONCEPT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000705948
NIP
6572934014
REGON
368868839

Podsumowanie

aktywa
3,9 mln
przychód
12,9 mln
zysk
77 tys.
wartość firmy
8,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
JĘDRZEJÓW
Adres
UL. RAKOWSKA, 26
Kod pocztowy
28-300
Rejestracja
2017-11-30
Rozpoczęcie działalności
2017-11-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU LUB PROKURENT.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Food concept marketing osiągnęła 12 936 811 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 933 309 zł. Pozostałe przychody to 3502 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 855 899 zł.
Zysk netto wyniósł 77 410 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 587 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 936 811 zł w 2022 roku.
• 8 224 737 zł w 2021 roku.
• 5 474 992 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 346 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 77 410 zł w 2022 roku.
• -437 975 zł w 2021 roku.
• -35 015 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food concept marketing wynosi 8 934 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 32 342 028 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 786 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 934 180 zł w 2022 roku.
• 5 483 158 zł w 2021 roku.
• 3 649 995 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Food concept marketing wyniosła 3 921 559 zł.
a
ktywa trwałe to 172 983 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 748 576 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 921 559 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -519 197 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 440 756 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 765 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 921 559 zł w 2022 roku.
• 2 324 487 zł w 2021 roku.
• 3 283 418 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 124.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Food concept marketing wyniosły 4 440 756 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 921 559 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 869 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 440 756 zł w 2022 roku
• 2 921 094 zł w 2021 roku
• 3 442 050 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 105% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Food concept marketing wykazała przychody na poziomie 12 936 811 zł.
Organizacja zarobiła 80 185 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2775 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 77 410 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 555 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2775 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1391 zł w 2020 roku

Organizacja Food concept marketing wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cingi Muhammet posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 18.03.2022 jest Cingi Muhammet kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.02.2020 do 18.03.2022 był Cingi Feridun kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 19.08.2019 do 27.02.2020 najwięcej udziałów posiadał Koç Ramazan. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do FOOD CONCEPT MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000468077
2
0000166323
3
0000500587
4
0000755558
5
0000084041
6
0000782685
7
0000046740
8
0000715069
9
0000728575
10
0000074510
11
0000769236
12
0000304083
13
0000019096
14
0000280574
15
0000090850
16
0000707102
17
0000251695
18
0000374447
19
0000215758
20
0000541006
21
0000013291
22
0000243460
23
0000952649
24
0000442165
25
0000453544
26
0000008987
27
0000535526
28
0000114381
29
0000085961
30
0000046417