PODHALAŃSKIE CENTRUM DYSTRYBUCJI "SALAMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000698983NIP
7351005765REGON
490531025
Podsumowanie
aktywa
25,3 mln
przychód
168,8 mln
zysk
4,3 mln
wartość firmy
142,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
NOWY TARG
Adres
UL. KOLEJOWA, 172
Kod pocztowy
34-400
Rejestracja
2017-10-12
Rozpoczęcie działalności
1995-05-09
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Podhalańskie centrum dystrybucji "salami" osiągnęła 168 811 110 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 168 685 055 zł. Pozostałe przychody to 126 055 zł.
Całkowite koszty wyniosły 164 405 972 zł.
Zysk netto wyniósł 4 279 084 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 631 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 168 811 110 zł w 2022 roku.
• 131 284 371 zł w 2021 roku.
• 132 099 412 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 805 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 279 084 zł w 2022 roku.
• 5 470 484 zł w 2021 roku.
• 5 114 626 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Podhalańskie centrum dystrybucji "salami" wynosi 142 889 922 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 232 847 zł a 422 027 776 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 237 123 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 142 889 922 zł w 2022 roku.
• 120 553 385 zł w 2021 roku.
• 117 820 449 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Podhalańskie centrum dystrybucji "salami" wyniosła 25 344 080 zł.
a
ktywa trwałe to 6 363 376 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 980 704 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 344 080 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 643 796 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 700 283 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 501 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 344 080 zł w 2022 roku.
• 20 846 728 zł w 2021 roku.
• 21 262 847 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Podhalańskie centrum dystrybucji "salami" wyniosły 7 700 283 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 344 080 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 956 593 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 700 283 zł w 2022 roku
• 5 982 015 zł w 2021 roku
• 8 868 618 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 42% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Podhalańskie centrum dystrybucji "salami" wykazała przychody na poziomie 168 811 110 zł.
Organizacja zarobiła 4 279 084 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 279 084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -12 164 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 906 666 zł w 2021 roku
• 1 233 717 zł w 2020 roku
Organizacja Podhalańskie centrum dystrybucji "salami" wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.4%.