XBRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000640675
NIP
7010621322
REGON
365603342

Podsumowanie

aktywa
10 mln
przychód
75,5 mln
zysk
1,1 mln
wartość firmy
59,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SOLEC, 81B
Kod pocztowy
00-382
Rejestracja
2016-10-07
Rozpoczęcie działalności
2016-10-07
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
RAFAŁ DENISIUK LUB PAWEŁ DENISIUK JAKO CZŁONKOWIE ZARZĄDU XBRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ BĘDĄCEJ WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Xbrands osiągnęła 75 480 124 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 57 851 947 zł. Pozostałe przychody to 17 628 177 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 755 960 zł.
Zysk netto wyniósł 1 095 987 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 11 897 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 480 124 zł w 2022 roku.
• 68 772 811 zł w 2021 roku.
• 97 935 810 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 46 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 095 987 zł w 2022 roku.
• 1 465 379 zł w 2021 roku.
• 4 479 015 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Xbrands wynosi 59 208 668 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 504 640 zł a 188 700 309 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 138 791 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 208 668 zł w 2022 roku.
• 56 404 566 zł w 2021 roku.
• 88 190 800 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Xbrands wyniosła 10 031 527 zł.
a
ktywa trwałe to 925 077 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 962 360 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 144 090 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 031 527 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 006 187 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 025 341 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -182 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 031 527 zł w 2022 roku.
• 10 329 910 zł w 2021 roku.
• 10 351 771 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Xbrands wyniosły 4 025 341 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 031 527 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -209 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 025 341 zł w 2022 roku
• 4 070 564 zł w 2021 roku
• 3 706 169 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 36% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Xbrands wykazała przychody na poziomie 75 480 124 zł.
Organizacja zarobiła 1 346 061 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 250 074 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 095 987 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 50 015 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 250 074 zł w 2022 roku
• 128 520 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Xbrands wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki