ATTENTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000612623
NIP
9512410970
REGON
364198550

Podsumowanie

aktywa
327 tys.
przychód
1,3 mln
zysk
59 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OSKARA SOSNOWSKIEGO, 6
Kod pocztowy
02-784
Rejestracja
2016-04-13
Rozpoczęcie działalności
2016-04-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁDANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Attention marketing osiągnęła 1 335 108 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 335 108 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 276 166 zł.
Zysk netto wyniósł 58 942 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 35 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 335 108 zł w 2021 roku.
• 862 941 zł w 2020 roku.
• 1 768 176 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -59 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 942 zł w 2021 roku.
• -43 228 zł w 2020 roku.
• -37 539 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Attention marketing wynosi 1 315 241 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 189 401 zł a 3 337 769 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -238 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 315 241 zł w 2021 roku.
• 720 489 zł w 2020 roku.
• 1 356 399 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Attention marketing wyniosła 327 415 zł.
a
ktywa trwałe to 3678 zł.
a
ktywa obrotowe to 323 737 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 327 415 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 252 535 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 880 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 327 415 zł w 2021 roku.
• 229 885 zł w 2020 roku.
• 259 603 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Attention marketing wyniosły 74 880 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 327 415 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 880 zł w 2021 roku
• 36 292 zł w 2020 roku
• 22 783 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 9% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Attention marketing wykazała przychody na poziomie 1 335 108 zł.
Organizacja zarobiła 58 942 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 942 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 262 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Attention marketing wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gg Equity posiada 62 udziałów, które stanowią 62% firmy.
Sokołowski Maciej posiada 38 udziałów, które stanowią 38% firmy.
Największym udziałowcem od 16.04.2021 jest Gg Equity kontrolujący 62% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.05.2019 do 16.04.2021 był Sanocki Adam kontrolując 62% udziałów.
W okresie od 13.04.2016 do 30.05.2019 najwięcej udziałów posiadał Sanocki Adam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 52%.