BRAND STRATEGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000598032
NIP
7010542539
REGON
363562580

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
1,3 mln
zysk
427 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MOKOTOWSKA, 14
Kod pocztowy
00-561
Rejestracja
2016-01-21
Rozpoczęcie działalności
2016-01-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand strategy osiągnęła 1 316 031 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 316 031 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 889 234 zł.
Zysk netto wyniósł 426 797 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 212 043 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 316 031 zł w 2022 roku.
• 1 383 455 zł w 2021 roku.
• 780 087 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 83 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 426 797 zł w 2022 roku.
• 368 120 zł w 2021 roku.
• 192 759 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand strategy wynosi 3 401 324 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 816 784 zł a 5 975 152 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 635 038 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 401 324 zł w 2022 roku.
• 2 972 023 zł w 2021 roku.
• 1 592 244 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand strategy wyniosła 1 291 862 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 291 862 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 291 862 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 089 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 202 818 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 248 855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 291 862 zł w 2022 roku.
• 1 010 593 zł w 2021 roku.
• 607 149 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand strategy wyniosły 202 818 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 291 862 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 202 818 zł w 2022 roku
• 240 937 zł w 2021 roku
• 205 613 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand strategy wykazała przychody na poziomie 1 316 031 zł.
Organizacja zarobiła 469 140 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 343 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 426 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8170 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 343 zł w 2022 roku
• 36 508 zł w 2021 roku
• 18 573 zł w 2020 roku

Organizacja Brand strategy wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sękowska Anna posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.