SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; - W PRZYPADKU ZARZĄDU KILKUOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Godan Serwis Marketing osiągnęła 9 507 969 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 506 052 zł. Pozostałe przychody to 1917 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 977 180 zł.
Zysk netto wyniósł 528 872 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -825 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 507 969 zł w 2019 roku.
• 9 432 933 zł w 2018 roku.
• 11 159 717 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 300 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 528 872 zł w 2019 roku.
• 467 459 zł w 2018 roku.
• -71 647 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Godan Serwis Marketing wynosi 535 tys. zł.
EBITDA Godan Serwis Marketing wynosi 540 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
298 508 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 535 349 zł w
2019 roku.
• 470 709 zł w
2018 roku.
• -61 667 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
300 589 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 539 511 zł w
2019 roku.
• 470 709 zł w
2018 roku.
• -61 667 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Godan Serwis Marketing wynosi 8 597 646 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
143 512 zł a 23 769 923 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 578 918 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 597 646 zł w 2019 roku.
• 8 158 460 zł w 2018 roku.
• 7 439 811 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Godan Serwis Marketing wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2019 roku.
• 1,89% w 2018 roku.
• 1,89% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Godan Serwis Marketing wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 1,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2019 roku.
• 0,93% w 2018 roku.
• 2,17% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Godan Serwis Marketing charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Godan Serwis Marketing wynosi 159 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 38 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 380 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 38 tys. zł a 380 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
67 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 159 tys. zł w 2019 roku.
• 80 tys. zł w 2018 roku.
• 26 tys. zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 38 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 380 tys. zł w 2019 roku.
• 377 tys. zł w 2018 roku.
• 446 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 535 502
zł.
Koszty operacyjne Godan Serwis Marketing wyniosły 8 970 703
zł.
Wynagrodzenia stanowią 84%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-288 225 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 535 502 zł w 2019 roku
• 7 528 201 zł w 2018 roku
• 8 111 953 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
84% w 2019 roku
•
84% w 2018 roku
•
72% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Godan Serwis Marketing wyniosła 949 989 zł.
a
ktywa obrotowe to 949 989 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 949 989 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 191 350 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 758 639 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -558 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 949 989 zł w 2019 roku.
• 1 727 563 zł w 2018 roku.
• 2 066 473 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 276%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 134.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Godan Serwis Marketing wyniosły 758 639 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 949 989 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 200 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 758 639 zł w 2019 roku
• 2 353 811 zł w 2018 roku
• 3 160 181 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 36.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2019 roku
• 136% w 2018 roku
• 153% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Godan Serwis Marketing wykazała przychody na poziomie 9 507 969 zł.
Organizacja zarobiła 535 442 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6570 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 528 872 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3285 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6570 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Godan Serwis Marketing wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Yanush Yehor
posiada 94 udziałów,
które stanowią 94.0% firmy.
Największym udziałowcem od 25.02.2021 jest
Yanush Yehor
kontrolujący 94% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.06.2020 do 25.02.2021
była Kovács Joanna
kontrolująca 94% udziałów.
W okresie od 20.02.2020 do 26.06.2020 najwięcej udziałów posiadał Kovács István . Jego udziały w tym czasie wynosiły 94%.