SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJATKOWYCH O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 500.000,00 ZŁ (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PROKURENT JEDNOOSOBOWO. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI POWYŻEJ 500.000,00 ZŁ (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) ORAZ DO SKŁADANIA POZOSTAŁYCH OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO PROKURENT I CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
AGENCJA REKLAMOWA S4, znana z hasła 'Challenge Accepted', to renomowana firma reklamowa z siedzibą w Krakowie. Specjalizują się w tworzeniu kompleksowych kampanii reklamowych oraz brandingowych dla wielu znanych marek. Wyróżniają się podejściem ekologicznym, oferując klientom możliwość prowadzenia kampanii z dbałością o środowisko naturalne pod hasłem 'S4 na zielono'.AGENCJA S4 współpracuje z wieloma znaczącymi klientami, realizując projekty rekrutacyjne dla Accenture, kampanie wizerunkowe oraz codzienną obsługę dla Biura Informacji Kredytowej (BIK), a także niestandardowe i złożone kampanie 360 dla firmy MAN. Od wielu lat świadczą stałą obsługę reklamową dla Galerii Krakowskiej, a także zajmują się kampaniami sprzedażowymi i bieżącą obsługą komunikacyjną dla Tauron.Firma stawia na kreatywność, innowacyjność oraz indywidualne podejście do każdego projektu, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług oraz zadowolenie klientów. Dzięki bogatemu doświadczeniu i ekspertom z różnych dziedzin, S4 potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom reklamowym, co doskonale oddaje ich slogan: 'Challenge Accepted'.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja Reklamowa S4 osiągnęła 2 779 630 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 779 630 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 760 733 zł.
Zysk netto wyniósł 18 897 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -606 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 779 630 zł w 2024 roku.
• 3 135 346 zł w 2023 roku.
• 5 147 976 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -33 251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 897 zł w 2024 roku.
• -229 181 zł w 2023 roku.
• 659 332 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa S4 wynosi 29 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowa S4 wynosi 29 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
32 200 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 29 219 zł w
2024 roku.
• -218 574 zł w
2023 roku.
• 601 981 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
38 599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 29 219 zł w
2024 roku.
• -201 999 zł w
2023 roku.
• 647 713 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa S4 wynosi 1 928 675 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 949 074 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -546 208 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 928 675 zł w 2024 roku.
• 2 090 231 zł w 2023 roku.
• 6 085 600 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa S4 wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2024 roku.
• 0,87% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa S4 charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa S4 wyniosły 2 750 410
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa S4 wyniosła 357 745 zł.
a
ktywa trwałe to 21 912 zł.
a
ktywa obrotowe to 335 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 357 745 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -188 565 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 546 310 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -227 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 357 745 zł w 2024 roku.
• 594 030 zł w 2023 roku.
• 941 066 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa S4 wyniosły 546 310 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 357 745 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 153%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -188 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 546 310 zł w 2024 roku
• 801 492 zł w 2023 roku
• 919 347 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 153% w 2024 roku
• 135% w 2023 roku
• 98% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa S4 wykazała przychody na poziomie 2 779 630 zł.
Organizacja zarobiła 20 766 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1869 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 897 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2165 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1869 zł w 2024 roku
• 3592 zł w 2023 roku
• 21 635 zł w 2022 roku