AGENCJA REKLAMOWA S4 SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000298194
NIP
6762179319
REGON
356170769

Podsumowanie

aktywa
941 tys.
przychód
5,2 mln
zysk
659 tys.
wartość firmy
6,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. ŚW. FILIPA, 23
Kod pocztowy
31-150
Rejestracja
2008-02-08
Rozpoczęcie działalności
2001-03-09
Kapitał zakładowy
500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.s4.pl
Email
biuro@s4.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJATKOWYCH O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 500.000,00 ZŁ (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PROKURENT JEDNOOSOBOWO. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI POWYŻEJ 500.000,00 ZŁ (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) ORAZ DO SKŁADANIA POZOSTAŁYCH OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO PROKURENT I CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis działalności: AGENCJA REKLAMOWA S4, znana z hasła 'Challenge Accepted', to renomowana firma ...
W skrócie
  • Kompleksowe kampanie reklamowe
  • Projekty rekrutacyjne i employer branding
  • Kampanie wizerunkowe i codzienna obsługa
  • Niestandardowe kampanie 360
  • Długoterminowa obsługa reklamowa

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa s4 osiągnęła 5 147 976 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 056 164 zł. Pozostałe przychody to 91 812 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 396 832 zł.
Zysk netto wyniósł 659 332 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -375 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 147 976 zł w 2022 roku.
• 3 715 863 zł w 2021 roku.
• 3 286 130 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 81 536 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 659 332 zł w 2022 roku.
• -306 050 zł w 2021 roku.
• 130 548 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa s4 wynosi 6 085 600 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 16 289 zł a 12 869 940 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 66 693 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 085 600 zł w 2022 roku.
• 2 477 242 zł w 2021 roku.
• 2 712 945 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa s4 wyniosła 941 066 zł.
a
ktywa trwałe to 38 056 zł.
a
ktywa obrotowe to 903 010 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 941 066 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 719 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 919 347 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -201 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 941 066 zł w 2022 roku.
• 700 827 zł w 2021 roku.
• 1 132 876 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3,036%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 547.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa s4 wyniosły 919 347 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 941 066 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -189 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 919 347 zł w 2022 roku
• 1 338 440 zł w 2021 roku
• 1 464 438 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2022 roku
• 191% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa s4 wykazała przychody na poziomie 5 147 976 zł.
Organizacja zarobiła 680 967 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 635 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 659 332 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 635 zł w 2022 roku
• 4871 zł w 2021 roku
• 2067 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa s4 wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki