HOME BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576336
NIP
5242784640
REGON
362520561

Podsumowanie

aktywa
153 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
4 tys.
wartość firmy
718 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JÓZEFA MEHOFFERA, 86
Kod pocztowy
03-118
Rejestracja
2015-09-18
Rozpoczęcie działalności
2015-09-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Home brands osiągnęła 1 045 529 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 045 529 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 041 965 zł.
Zysk netto wyniósł 3564 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 045 529 zł w 2019 roku.
• 1 019 030 zł w 2018 roku.
• 1 067 460 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -40 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3564 zł w 2019 roku.
• 51 887 zł w 2018 roku.
• 85 249 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Home brands wynosi 717 697 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6423 zł a 2 613 822 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -201 312 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 717 697 zł w 2019 roku.
• 929 569 zł w 2018 roku.
• 1 120 321 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Home brands wyniosła 152 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 152 900 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 152 900 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8564 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 144 336 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 152 900 zł w 2019 roku.
• 155 600 zł w 2018 roku.
• 150 945 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Home brands wyniosły 144 336 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 152 900 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 144 336 zł w 2019 roku
• 98 713 zł w 2018 roku
• 60 696 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2019 roku
• 63% w 2018 roku
• 40% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Home brands wykazała przychody na poziomie 1 045 529 zł.
Organizacja zarobiła 3956 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 392 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3564 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7326 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 392 zł w 2019 roku
• 9156 zł w 2018 roku
• 15 044 zł w 2017 roku

Organizacja Home brands wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grzybowski Tomasz posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
O'shea Anna posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Rządziński Marcin posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Rządzińska Maria posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Grzybowski Tomasz (30% udziałów)
• O'shea Anna (30% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.09.2015 do 10.04.2017:
• Grzybowski Tomasz (50% udziałów)
• Rządziński Marcin (50% udziałów)