Organizacja Loyaltynetworks osiągnęła 367 097 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 367 097 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 294 408 zł.
Zysk netto wyniósł 72 688 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 367 097 zł w 2023 roku.
• 333 024 zł w 2022 roku.
• 294 843 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 688 zł w 2023 roku.
• 38 357 zł w 2022 roku.
• 69 211 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyaltynetworks wynosi 604 693 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
69 209 zł a 1 017 635 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 35 339 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 604 693 zł w 2023 roku.
• 418 904 zł w 2022 roku.
• 540 007 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Loyaltynetworks wyniosła 158 959 zł.
a
ktywa obrotowe to 158 959 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 158 959 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 92 279 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 66 681 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 158 959 zł w 2023 roku.
• 139 984 zł w 2022 roku.
• 168 657 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Loyaltynetworks wyniosły 66 681 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 158 959 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 66 681 zł w 2023 roku
• 82 036 zł w 2022 roku
• 79 855 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Loyaltynetworks wykazała przychody na poziomie 367 097 zł.
Organizacja zarobiła 79 885 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7197 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 688 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 503 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7197 zł w 2023 roku
• 4169 zł w 2022 roku
• 3398 zł w 2021 roku