BRANDLINE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000552768
NIP
7822579840
REGON
361233546

Podsumowanie

aktywa
119,9 mln
przychód
216,5 mln
zysk
6,7 mln
wartość firmy
200,5 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. ADAMA KRĘGLEWSKIEGO, 1
Kod pocztowy
61-248
Rejestracja
2015-04-10
Rozpoczęcie działalności
2015-04-10
Kapitał zakładowy
24000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PAŃSTWOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU ORAZ WICEPREZES ZARZĄDU REPREZENTUJĄ SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandline group osiągnęła 216 494 757 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 215 969 820 zł. Pozostałe przychody to 524 937 zł.
Całkowite koszty wyniosły 209 291 251 zł.
Zysk netto wyniósł 6 678 569 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 34 950 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 216 494 757 zł w 2022 roku.
• 195 527 700 zł w 2021 roku.
• 119 486 781 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 085 981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 678 569 zł w 2022 roku.
• 15 072 681 zł w 2021 roku.
• 10 907 483 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandline group wynosi 200 543 308 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 29 499 193 zł a 541 236 894 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 414 409 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 200 543 308 zł w 2022 roku.
• 221 857 852 zł w 2021 roku.
• 143 198 603 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandline group wyniosła 119 851 578 zł.
a
ktywa trwałe to 8 131 976 zł.
a
ktywa obrotowe to 111 719 602 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 119 851 578 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 332 257 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 80 519 321 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 230 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 119 851 578 zł w 2022 roku.
• 111 871 472 zł w 2021 roku.
• 65 679 127 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandline group wyniosły 80 519 321 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 119 851 578 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 870 460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 80 519 321 zł w 2022 roku
• 70 251 037 zł w 2021 roku
• 39 131 373 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandline group wykazała przychody na poziomie 216 494 757 zł.
Organizacja zarobiła 8 872 909 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 194 339 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 678 569 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 365 108 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 194 339 zł w 2022 roku
• 3 819 131 zł w 2021 roku
• 2 713 511 zł w 2020 roku

Organizacja Brandline group wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.9%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Baranowski Marcin posiada 26 udziałów, które stanowią 86.7% firmy.
Libera Jan posiada 3 udziały, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 18.07.2022 jest Baranowski Marcin kontrolujący 87% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.07.2022 do 18.07.2022 był Baranowski Marcin kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 22.03.2022 do 13.07.2022 najwięcej udziałów posiadał Baranowski Marcin . Jego udziały w tym czasie wynosiły 92%.