BRANDLINE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000552768
NIP
7822579840
REGON
361233546

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
162 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
274,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
17,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
299,3 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. ADAMA KRĘGLEWSKIEGO, 1
Kod pocztowy
61-248
Rejestracja
2015-04-10
Rozpoczęcie działalności
2015-04-10
Kapitał zakładowy
24800,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@brandlinegroup.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PAŃSTWOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU ORAZ WICEPREZES ZARZĄDU REPREZENTUJĄ SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU.
Opis
  • Połączenie trzech firm z doświadczeniem w różnych segmentach rynku.
  • Oferuje produkty elektroniczne, artykuły dziecięce oraz AGD pod trzema markami: Overmax, Lionelo, Zeegma.
  • Sprzedaż w niemal 60 krajach.
  • Usługi obejmują edukację klienta oraz wsparcie marketingowe.
  • Produkcja produktów zgodnych z najwyższymi standardami jakości.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandline Group osiągnęła 274 855 776 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 273 905 650 zł. Pozostałe przychody to 950 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 256 538 089 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 17 367 560 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 33 301 821 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 274 855 776 zł w 2024 roku.
• 243 496 960 zł w 2023 roku.
• 216 494 757 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2 302 700 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 367 560 zł w 2024 roku.
• 23 945 425 zł w 2023 roku.
• 6 678 569 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Brandline Group wynosi 24,91 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Brandline Group wynosi 26,16 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 3 231 274 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 24 905 213 zł w 2024 roku.
• 31 190 255 zł w 2023 roku.
• 13 303 905 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 3 387 600 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 26 160 783 zł w 2024 roku.
• 32 325 695 zł w 2023 roku.
• 14 299 111 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brandline Group wynosi 299 299 543 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 46 592 118 zł a 687 139 441 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 261 183 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 299 299 543 zł w 2024 roku.
• 301 918 365 zł w 2023 roku.
• 200 543 308 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandline Group wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Brandline Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 16 315 772 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Brandline Group wyniosły 249 000 437 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 7% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 2 038 508 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 16 315 772 zł w 2024 roku
• 11 720 594 zł w 2023 roku
• 9 998 148 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 7% w 2024 roku
• 6% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brandline Group wyniosła 161 806 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 10 413 951 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 151 392 910 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 161 806 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 61 964 576 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 99 842 285 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 752 504 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 161 965 108 zł w 2024 roku.
• 129 011 479 zł w 2023 roku.
• 119 851 578 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brandline Group wyniosły 99 842 285 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 161 965 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 953 609 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 99 842 285 zł w 2024 roku
• 70 604 332 zł w 2023 roku
• 80 519 321 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2024 roku
• 55% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandline Group wykazała przychody na poziomie 274 855 776 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 20 608 912 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 241 352 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 367 560 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 410 365 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 241 352 zł w 2024 roku
• 5 533 494 zł w 2023 roku
• 2 194 339 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandline Group wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Baranowski Marcin posiada 27 udziałów, które stanowią 87.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Libera Jan posiada 3 udziały, które stanowią 9.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 01.08.2024 jest Baranowski Marcin kontrolujący 87% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.07.2022 do 01.08.2024 był Baranowski Marcin kontrolując 87% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 13.07.2022 do 18.07.2022 najwięcej udziałów posiadał Baranowski Marcin . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do BRANDLINE GROUP

Organizacja Numer KRS
1
0000244152
2
0000473142
3
0000424049
4
0001085396
5
0000382427
6
0000399132
7
0000042721
8
0000164987
9
0000170467
10
0000186911
11
0000007130
12
0000287344
13
0000465420
14
0000384538
15
0000404795
16
0000877358
17
0000104038
18
0000164891
19
0000604275
20
0000608764
21
0000287731
22
0000150849
23
0000404062
24
0000198686
25
0000134835
26
0000671478
27
0000925985
28
0000246287
29
0000239689
30
0000397537