APTEKI SIECIOWE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000544179
NIP
7272794756
REGON
360802999

Podsumowanie

aktywa
55 tys.
przychód
4 tys.
zysk
-86 tys.
wartość firmy
40 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŻWIRKI I WIGURY, 16A
Kod pocztowy
02-092
Rejestracja
2015-02-17
Rozpoczęcie działalności
2015-02-17
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Apteki sieciowe marketing osiągnęła 3819 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 3819 zł.
Całkowite koszty wyniosły 86 493 zł.
Strata netto wyniosła 86 493 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 764 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3819 zł w 2022 roku.
• 5606 zł w 2021 roku.
• 17 743 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -17 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -86 493 zł w 2022 roku.
• 4906 zł w 2021 roku.
• 15 878 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Apteki sieciowe marketing wynosi 40 337 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 201 550 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 337 zł w 2022 roku.
• 126 020 zł w 2021 roku.
• 174 323 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Apteki sieciowe marketing wyniosła 54 588 zł.
a
ktywa trwałe to 14 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 588 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 50 388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4201 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9082 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 588 zł w 2022 roku.
• 138 604 zł w 2021 roku.
• 132 694 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -158%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -172%.
Marża netto wyniosła -2,265%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -453 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Apteki sieciowe marketing wyniosły 4201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 588 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4201 zł w 2022 roku
• 1724 zł w 2021 roku
• 720 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Apteki sieciowe marketing wykazała przychody na poziomie 3819 zł.
Organizacja zarobiła -86 273 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 220 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -86 493 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 44 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 220 zł w 2022 roku
• 477 zł w 2021 roku
• 1582 zł w 2020 roku

Organizacja Apteki sieciowe marketing wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Megafarm posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.09.2023 jest Megafarm kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2023 do 27.09.2023 był Nowa Pharm kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2020 do 23.01.2023:
• Binkowski Paweł (50% udziałów)
• Duk Justyna (50% udziałów)