Organizacja Apteki Sieciowe Marketing osiągnęła 4 620 603 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 618 042 zł. Pozostałe przychody to 2561 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 587 220 zł.
Zysk netto wyniósł 30 822 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 540 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 620 603 zł w 2024 roku.
• 4 164 834 zł w 2023 roku.
• 1 981 094 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 822 zł w 2024 roku.
• -69 096 zł w 2023 roku.
• 44 338 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Apteki Sieciowe Marketing wynosi 32 tys. zł.
EBITDA Apteki Sieciowe Marketing wynosi 65 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Apteki Sieciowe Marketing wynosi 3 203 690 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 551 508 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 042 304 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 203 690 zł w 2024 roku.
• 2 776 556 zł w 2023 roku.
• 1 608 113 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Apteki Sieciowe Marketing wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2024 roku.
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Apteki Sieciowe Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 874 363
zł.
Koszty operacyjne Apteki Sieciowe Marketing wyniosły 4 585 869
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
291 454 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 874 363 zł w 2024 roku
• 792 198 zł w 2023 roku
• 386 292 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
19% w 2023 roku
•
20% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Apteki Sieciowe Marketing wyniosła 1 109 321 zł.
a
ktywa trwałe to 237 927 zł.
a
ktywa obrotowe to 871 393 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 109 321 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 274 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 125 594 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 180 737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 109 321 zł w 2024 roku.
• 930 258 zł w 2023 roku.
• 1 075 160 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -189%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -63 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Apteki Sieciowe Marketing wyniosły 1 125 594 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 109 321 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 220 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 125 594 zł w 2024 roku
• 977 354 zł w 2023 roku
• 928 453 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2024 roku
• 105% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Apteki Sieciowe Marketing wykazała przychody na poziomie 4 620 603 zł.
Organizacja zarobiła 34 712 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3890 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 822 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1297 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3890 zł w 2024 roku
• 7161 zł w 2023 roku
• 7511 zł w 2022 roku
Organizacja Apteki Sieciowe Marketing wykazała zysk netto większy niż 42% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 49% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 42% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki