Organizacja Asm apteki sieciowe marketing osiągnęła 2 799 826 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 799 826 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 685 142 zł.
Zysk netto wyniósł 1 114 684 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 559 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 799 826 zł w 2022 roku.
• 2 366 703 zł w 2021 roku.
• 3 772 510 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 222 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 114 684 zł w 2022 roku.
• 472 021 zł w 2021 roku.
• 887 149 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Asm apteki sieciowe marketing wynosi 7 168 051 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
842 763 zł a 15 605 580 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 420 548 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 168 051 zł w 2022 roku.
• 3 465 888 zł w 2021 roku.
• 6 135 111 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Asm apteki sieciowe marketing wyniosła 1 290 300 zł.
a
ktywa trwałe to 151 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 290 149 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 290 300 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 123 684 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 166 616 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 209 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 290 300 zł w 2022 roku.
• 451 637 zł w 2021 roku.
• 352 606 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 86%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Asm apteki sieciowe marketing wyniosły 166 616 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 290 300 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 166 616 zł w 2022 roku
• 506 603 zł w 2021 roku
• 257 259 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 112% w 2021 roku
• 73% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Asm apteki sieciowe marketing wykazała przychody na poziomie 2 799 826 zł.
Organizacja zarobiła 1 225 248 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 110 564 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 114 684 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 113 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 110 564 zł w 2022 roku
• 23 486 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku