Organizacja ASM Apteki Sieciowe Marketing osiągnęła 18 947 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 757 zł. Pozostałe przychody to 190 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 470 zł.
Zysk netto wyniósł 4286 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 947 zł w 2024 roku.
• 14 496 zł w 2023 roku.
• 2 799 826 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4286 zł w 2024 roku.
• -51 810 zł w 2023 roku.
• 1 114 684 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT ASM Apteki Sieciowe Marketing wynosi 6 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji ASM Apteki Sieciowe Marketing wynosi 48 032 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 255 zł a 97 362 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2469 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 48 032 zł w 2024 roku.
• 24 705 zł w 2023 roku.
• 7 168 051 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji ASM Apteki Sieciowe Marketing wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
ASM Apteki Sieciowe Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne ASM Apteki Sieciowe Marketing wyniosły 12 382
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 796 738 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
51% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów ASM Apteki Sieciowe Marketing wyniosła 33 766 zł.
a
ktywa obrotowe to 33 766 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 766 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 340 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9426 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -29 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 766 zł w 2024 roku.
• 28 717 zł w 2023 roku.
• 1 290 300 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania ASM Apteki Sieciowe Marketing wyniosły 9426 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 766 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9426 zł w 2024 roku
• 8663 zł w 2023 roku
• 166 616 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2024 roku
• 30% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja ASM Apteki Sieciowe Marketing wykazała przychody na poziomie 18 947 zł.
Organizacja zarobiła 6548 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2262 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4286 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 35% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 323 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2262 zł w 2024 roku
• 2106 zł w 2023 roku
• 110 564 zł w 2022 roku