ASM APTEKI SIECIOWE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000744195
NIP
7272791976
REGON
101767060

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
2,8 mln
zysk
1,1 mln
wartość firmy
7,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŻWIRKI I WIGURY, 16A
Kod pocztowy
02-092
Rejestracja
2018-08-30
Rozpoczęcie działalności
2014-04-04
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.aptekisieciowe.pl
Email
biuro@aptekisieciowe.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI GO ZASADAMI REPREZENTACJI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Asm apteki sieciowe marketing osiągnęła 2 799 826 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 799 826 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 685 142 zł.
Zysk netto wyniósł 1 114 684 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 559 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 799 826 zł w 2022 roku.
• 2 366 703 zł w 2021 roku.
• 3 772 510 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 222 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 114 684 zł w 2022 roku.
• 472 021 zł w 2021 roku.
• 887 149 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Asm apteki sieciowe marketing wynosi 7 168 051 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 842 763 zł a 15 605 580 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 420 548 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 168 051 zł w 2022 roku.
• 3 465 888 zł w 2021 roku.
• 6 135 111 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Asm apteki sieciowe marketing wyniosła 1 290 300 zł.
a
ktywa trwałe to 151 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 290 149 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 290 300 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 123 684 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 166 616 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 209 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 290 300 zł w 2022 roku.
• 451 637 zł w 2021 roku.
• 352 606 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 86%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Asm apteki sieciowe marketing wyniosły 166 616 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 290 300 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 166 616 zł w 2022 roku
• 506 603 zł w 2021 roku
• 257 259 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 112% w 2021 roku
• 73% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Asm apteki sieciowe marketing wykazała przychody na poziomie 2 799 826 zł.
Organizacja zarobiła 1 225 248 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 110 564 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 114 684 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 113 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 110 564 zł w 2022 roku
• 23 486 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Asm apteki sieciowe marketing wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki